Alla inlägg den 1 april 2011

Av Sihena - 1 april 2011 18:34

föresten, för er som tog det fel! Jag ska inte åka till kosovo

om 19 dagar, som jag skrev i förr, förra inlägget. Jag menade

något heeelt annat med 19dagar, därför jag la ett lååååångt stäck

mellan, men vissa kanske tar det som om jag ska åka då (?)

Men nej, även fast jag så gärna vill!

Av Sihena - 1 april 2011 18:22

Kom precis hem från en runda med min syster. Skulle snabbt ner till stan o kolla om hur mycket pengar jag hade kvar. och kolla om dom kommit ut eller ngt. iaf, sen kom jag hem igen, skulle igentligen äta thai mat med syster, men det blev inte så. Så nu ska jag äta pizza istället.

Även kolla på en film samtidigt, någon som vet vilken

av dessa som är bäst? :

-I am number four

-limitless

-sucker punch

-paul

-rango

-Red riding Hood


tror det blir rango eller paul. HAHA känner för sånna

filmer just nu. Ska dra nu.

Pizza med räkor (o.s.v) ..in my red heart.


haha så mobbat det lät " red heart" men kände för det.

HEEEEJDÅ!

riktigt gammal bild på mig sen i somras! :'D     

19.

Av Sihena - 1 april 2011 17:50

19 jävla långa dagar kvar.

_____________________________________________________

OHMAJGOD.

Och vet ni vad? Jag vill till Kosovo.

Saknar det stället såååå mycket, kanske inte konstige beroende på

att jag inte har varit där på..sådär 4 år?

Har aldrig haft tråkigt där, alltså såå underbart.

Ni kan inte ana hur grymma kusiner & släktingar jag har, inte

konstigt då ju! Men oh, det här får mig bara att

längta ännu mer.   En bild från Ferizaj, staden där jag bor i kosovo

Fast såklart, bilden är tagen för flera år sedan

Nu måste jag dra. Tråkiga jag som inte

är ute, det är gigantiskt fint väder..

Är det bara jag som är såhär?

'

Av Sihena - 1 april 2011 16:10

ska träna nu, såjag blir lite piggare efter den här veckan som har varit sjuukt jobbig.


-föresten, på disa gruppen ska jag ta med något som beskriver mig som person, eller något som är "personligt" eller vad man ska säga, och jag vet inte rikitgt vad jag ska ta med mig? Något tips?

Det är min tur på tisdag, så behöver helst ett tips innan det, taaack kära! :)

  LIIINOR

Av Sihena - 1 april 2011 15:58

hahah, blev lite kär i den här låten.

kom lite fler låtar idag än vad det brukar göra, men den här är så söt. :')

Av Sihena - 1 april 2011 15:53

En helt skön låt, kom faktiskt ut igår! Och den la på andra plats på heela itunes i sverige. grymt!

Av Sihena - 1 april 2011 15:12

Just nu har gina 50% rabatt på alla ordinarie pris. Det är eftersom  det är något med typ "tjej kväll" eller vad dom kallar det! Ska strax dit själv, skynda er också! Hörde att det fanns runt om i landet, men eftersom jag inte bor runt om i landet (?) så vet jag inte riktigt om ryktet är falskt eller sant? Men det fanns iaf i hela skåne! WOOOHO!

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards