Alla inlägg den 10 april 2011

Av Sihena - 10 april 2011 21:39

Alltså gud, kolla vad jäkligt söt kommentar jag precis fick..


Det är skit coolt hur du kan komma på nya saker såå ofta.
Hur gör du det? :o
Förresten, är du min förebild bland alla bloggar! hiihihih. :$
poooss (L)


svar:

Alltså shit, jag blir så rörd av sånna här kommentarer!

Det är typ sånna här kommentarer alla bloggar

vill ha. Men oh, vill så gärna veta vem du är? :)

Det är typ inget o skämmas över, jag blir så fett glad!

Men det känns igenkännaden med ngn som skriver poooss, med o ist för u.

Men kommer inte på vem som brukar skriva så.

iaf, över till svaret. Jo, tack för det, sjukt gulligt!

Jag är typ sån som kan sjukt många gryma hemsidor. och det

är mest därifrån jag får dom. Annars så letar jag alltid

runt på youtube, och dom jag la upp på musikbloggen är inte från

ngn hemsida, det är sånna som jag själv letat upp typ. :)


Alltså shit, är fortfarande i typ choktillstånd av att jag är

någons förebild. Man blir ju fan nästan tårögd.

Ni är fett söta ska ni veta iaf!

ppuss.



Av Sihena - 10 april 2011 21:32

Hejsan, uppdaterade nyss musikbloggen, men valde den här att ta dom bästa från den senaste veckan, ist för att ta alla nya från just idag . Så vill du ha lite ny grym musik så klicka dig vidare till min musikblogg, eller bara tryck här.

Somsagt, det brukar komma dom absolut senaste låtarna!

  Sist jag var i kosovo, det vill säga år 2007. shit så liten jag var! hahah får mig o skratta eftersom det linnet fortfarande passar mig. :) Men det är mitt favorit märke på.. shqiponja.

Av Sihena - 10 april 2011 21:18

Visste ni att jag var den 11 som först lyssnat på den här låten i Sverige?

Grymt.


Av Sihena - 10 april 2011 21:13

wooho, snart har jag 700 läsare från sverige! Och om några få till har jag 30 läsare från usa. Grymt! :)

  Göteborg 2009. Grymt kul! :)


Föresten kom precis på att jag, sara he, ebba & några andra tjejer kommer kanske dra till Liseberg där vid våra födelsedagar, eftersom alla 3 fyller på tätt intill varandra. FETT! :'D

Av Sihena - 10 april 2011 17:06

Oh, saknar förra sommaren! Och mest av allt sommaren 2007.

Men den här sommaren kmr säkert bli bättre än bäst. Fyfan vad jag längtar.

En bild jag hittade på renaras/ebbas (vems det nu var) gamla blogg. Tyvärr är jag helt borta på bilden, men ändå!

  oh så brun jag var! :o

HAHAH och jag står där med min kebab rulle. mums. hahah ;)

Av Sihena - 10 april 2011 17:03

      Dagens snygga vår känslade outfit.


På dom 2 sista bilderna ser ni även mina nya fett snygga skor. 999:-

Och även mina nya svarta jeans jag köpte igår :)

Av Sihena - 10 april 2011 16:27

Hejsan, kom hem från en liten stund. Var på Citygross för att handla en blomma *haha* till min mammas kompis. Sedan påväg dit så stog det typ 5st 20-åringar utanför olivers typ. Så när jag cyklade (orkade inte gå haha) förbi så började dom typ busvissla efter mig & typ ropa "wooooow" ..

hahah, vände mig typ snabbt om med huvet och det var typ mig dom kollade på. hhaha skit skämmigt, ser jag verkligen typ äldre ut? Tror inte ngn 20-åring hade busvisslat efter en 15-åring? hahah.anyway, har precis ätit en skit god glass som jag köpte på svensken, och tror jag ska gå ner igen o köpa en   ..för jag är sugen på isglass nu efter en strut med vanilj smak.

Nej, nu måste jag dra. xoxo

Av Sihena - 10 april 2011 14:02

Oh, alla i landskrona är säkert super glada nu. Riktig sommarkänsla.

Det är typ 15 grader nu, och riktigt soligt, inte alls många moln, knappt några.

Men ändååå så sitter jag hemma, jag hatar o gå ut själv. Hittar ingen rolig

som bor i närheten, ingen är inne på facebook & jag har inga pengar på min mobil. Hade tänkt gå ut med lovisa senare kanske, och shkurte, men shkurtes mamma fyller år, så hon kunde inte komma. Men kanske drar ut med lovisa.

 

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards