Alla inlägg den 22 april 2011

Av Sihena - 22 april 2011 23:02

Vet att ni gillar många bilder, därför får ni dagens....inkÖÖÖÖÖp! <--- notera stora ö

  earcuff.     bebis skor till mitt framtida barn   en flicka o en pöjk..   haha nej jag skoja, dom är till min kusin som har fått barn. :D (var tvungen o fotta alla vinklar)      knästrumpor (fanns ett par randiga i paketet också, men dom tog jag på mig direkt, skit sköna & fettttttt söta)     bruna stumpbyyyxor.   HAHA, märkte att "bikinin" ser fett stor ut, men det är FAKTISKT storlek 34.

...dom andra knästrumpoorna.

 

ena halsbandet. :D      "koftan" som är fett skön. Dock är den sååååå mycket snyggare live, men ändå. Den har även annan färg, men jag bryr mig inte såååå mycket. Tycker dock min princess kudde är primadonna (vet inte vad det är, men såg att det stog så på en syltburk..) fick ju heller inte den när jag var runt 10 år? nepp, fick den igår actually. lol.


Glömde fotta mitt guuuld aaaaaarmband.. mitt super duper mega extremt stort gigantiskt o.s.v o.s.v snyggt! :D


Nej nu ska jag inte vara ironisk... eller överdriva. Föresten bodysplashe luktar GIGANTISKT muuuum.... wait for it....s!

Min egna^ ... fet va? lolzzzzzzzz.

eh.

Av Sihena - 22 april 2011 21:24

Har den här killen allmänt tråkigt, eller lever han bara sitt liv?

Av Sihena - 22 april 2011 20:10

Hallå i stugorna. lol. Sitter just nu hemma och äter en god tacos efter en fett lång shoppingrunda. Fick med mig hem bl.a - Ett riktigt guld armband, en earcuff, 3 halsband varv en till min kusin, en skit skön stickad "kofta", 2 par knästrumpor, 1 par stumpbyxor, en mascara, en bodysplash & ett läpstift (som jag köpte till mamma), Tror att det var det ända, om inte jag förstås glömt någonting. Plingar i plånboken redan att jag inte får slösa fler pengar på ett fint tag. Köpte ju saker igår också.

  Bild från.. förrigår?

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards