Alla inlägg den 26 april 2011

Av Sihena - 26 april 2011 21:42

Hejsan hallåjsan! Har fått typ 10 frågor om min praktik, min träning & lite andra privata saker! Och jag kmr svara på dom.. om 2 veckor HAHA! Väntar på shkurte! ;') Föresten, ni har väl inte glömt att jag ser era Ip-adresser? Så det är inte lönt att ni skriver olika namn på olika kommentarer! ;)

   
 

Av Sihena - 26 april 2011 20:56

Grattis till mig.. som har fått över tusen svenska läsare! :D

  Synd bara att jag inte har lagt upp den funktionen tidigare, har ju lagt till den, för inte mer än 1 månad sen.. maybe?

Av Sihena - 26 april 2011 20:28

Hola!

Har äntligen klarat av första dagen på prao-platsen! Det var faktiskt kul & jobba där! :) Vi fick inte göra så jobbiga saker, vilket var ett stort plus, jämfört med vad alla andra har gjort idag, dom jag har hört ifrån såklart! Vi fick bl.a göra mackor.. det jobbiga va att man måste väga ex. kycklingen innan man lägger på den, det måste vara exakt väg mått. haha vilket var sjukt jobbigt! Annars fick vi gå till city gross & köpa 14 liter mjölk, och panta alla jävla flaskor som var där. HAHAH skämmigt! Det var sjukt trevliga människor  som jobbade där iaf!

Och vi får ta vad vi vill o äta & sånt. haha ;)


Även fast jag inte gjort så mycket idag, så är jag fett trött, stack direkt till stugan efter praon & solade, somnade sen i solen.Sedan grillade vi!


Gillar den här remixen :'D

Av Sihena - 26 april 2011 07:27

Oh, orka vakna så tidigt.. orka med skola.. :(

Men nej, jag ska nämligen på prao! :D

Kommer säkert bli roligt, känns bättre än att plugga

just nu, efter allt pluggande & alla prov vi har haft

innan påsklovet! :)

Det här har jag på mig på praon, och ja, jag tog precis bilden. :d

   


Och det här är från igår!

HAHA, nu när jag har hitta en inställning för webben, så orkar

jag inte ta fram kameran mer. xd

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards