Alla inlägg den 8 april 2011

Av Sihena - 8 april 2011 22:33

anonym

Fredag 8 april 22:32

Hejsan, jag läser din blogg jätte ofta. Den är jätte bra, men jag undrade en sak.. =P
Du har ju jätte muskliga lår & du verkar jätte smal..
så jag undrar om vad du tränar om du nu tränar.


svar:

Hejsan anonym! ;)

haha tackar, you make my daay!

Men jo, på headern har jag väl muskulösa lår.

Tränade då rätt ofta. ifs det var ju i sommras.

Då jag även gick till sjukgymnasten, tog rätt mycket

vikt i bl.a benpress, och det är nog

för det mesta därifrån jag har fått mina muskulösa lår

på header. Men nu har det  nästan gott bort, har lite kvar, men långt

ifrån allt, men jag tränar ändå rätt ofta nu också.

Mån. tis. ons - basket träning.

mån.ons.fre & sön - springer/joggar/går ute i frisk luft.

torsdag & lördag (oftast) - brukar jag träna här hemma med

olika hantlar, motionscykel/spinning, och en annan maskin vi har hemma.

Så jag tränar ifs varje dag. Men det blir såklart undantag

ifall jag är sjuk, eller om jag har svåra prov till dagen efter.

Annars tränar jag väl så.


Hoppas du fick svar på din fråga! (;


 


bilden från header. (tror det var den här du menade? annars återkom)


Av Sihena - 8 april 2011 20:16

Sitter nu i mitt fina rum med några kakor & kollar på 101 sätt o åka ur en gameshow. Mest eftersom Hugo är med där. :')

hahaha alltså jag & min syster är sånna

kungar, vi gjorde ngt riiiiktigt grymt idag.

HAHAH jag dör av flabb.

Och tro mig, ingen, nej INGEN av er har gjort det är

hahahah det är så jävla sjukt roligt!

HAHHA vi är lix lite sjuka & vågar göra annolunda saker.

Men tyvärr får ni inte reda på vad. MHAHA ;)

hahaha att vi vågar, haha det var fett läskigt.

Läskigare än alla liseberg karusellerna. HAHA.

 

Bara för det fick det bli en mini margarita.

Alltså min lilla syster för er som inte visste,

det var liksom 2005/-6 tror jag? :o

Av Sihena - 8 april 2011 16:00

Nu har jag en rabatt till er från mig & becca. Eftersom jag har ett samarbete med henne så fick jag en rabatt som jag fått dela ut till er. rabattkoden : blogg15 ger 15% rabatt på hela Becca Designs sortiment. Rabattkoden gäller under april månad.

 


Av Sihena - 8 april 2011 15:18

Tre killar ~20 diskuterar lottovinster. En av dem får en ljus idé.
Kille 1: Man skulle fan vinna en miljon dollar istället. Det är ju typ nio miljoner kronor.
Kille 2: Sju. En dollar är sju kronor. De har ändrat.
Kille 1: Men vad fan?
Kille 3: Jag vet, sjukt jobbigt, men euron är värst. De ändrar den hela tiden. Åtta kronor, nio kronor, tio kronor…
Kollektiv suck.
Kille 1: Ja, svenska kronor är fan bäst, alltså. De är alltid samma.

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards