Alla inlägg den 7 april 2011

Av Sihena - 7 april 2011 20:59

HAAAALLÅJSAN!

väntar på att min super sega syster ska vara färdig med duschen, så

jag kan gå dussssssssscha.

Tror det här var första inlägg där jag säger att

jag ska duscha, berättar annars inte de..haha

palla lixom, men märkte att

"trogna bloggare" skriver, så tänkte

passa på och försöka leka lite

trogen bloggare.

the true bloger. (haha säger man så?)

Nej, nu ska ni få se på lite bilder

jag nyss tog..oops, det är webbbilder så ni

är berädda på super dålig kvalite!

  På sista bilden (längst ner till höger)

hade jag min indiana "panhalsband" haha,

Men det är skit snyggt till en fin

sommar outfit med solhet bränna.

WOOOHO. och dessutom är den

grymt in i the mode, har jag sett.

Av Sihena - 7 april 2011 20:07

Alltså den här är den nya knarklåten. den är såå grym.

Får fan nästan gåshud.

Av Sihena - 7 april 2011 20:03

Anonym

Torsdag 7 april 20:01

hur kan man se inlägget som är lösenord skyddat?


svar: man måste ha ett speciellt lösenord som ändras. Men ifall du berättar vem du är först så kanske jag kan berätta.

Av Sihena - 7 april 2011 16:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards