Alla inlägg den 24 april 2011

Av Sihena - 24 april 2011 21:09

Hejsan!

Ska strax gå o kolla på Orphan.

Min bror sa att den var läskig, har sett lite av den

förrut också, men idag ska jag ta mod o

kolla på hela.


Trailern:

Av Sihena - 24 april 2011 20:50

 hola amigos!
Har precis druckit en wild dragon, som man blir riktigt

hoppig av, stack innan till hemma kväll

& hyrde några filmer med itta & ida.

Vi hyrde 4 filmer för runt 140 kr (eftersom vi valde i olika prisgrupper)
Sedan köpte dom glass också,  och gissa vem som får betala allt?

-jo söta lilla rara sihena -.-

"nejmen sihe, du får pengarna sen, jag lovar"

Men, hon är skyldig mig runt 800 från karnevalen o.s.v

från förra året. Sedan några hundralappar från förra månaden, när vi

stack till hbg. Så den lilla rackar ungen kan man inte direkt lita på.

hahah. Hon tar alltid mina pengar.. :(

hahha, men jag ska ta ifrån henne så fort

hon får några. (6)

Intressant inlägg, i know! (a)

 

Av Sihena - 24 april 2011 19:14

Hallåja. Kom nästan precis hem från stugan. Hade rkt kul. Vi grillade & jag solade lite. Sedan kom det kusiner & så, sedan fick vi grannar o sånt som kom o grillade med oss. Och nu är jag typ hemma själv. Min syster stack precis ut med ngn tjej hon skulle vara med, och tjejen som ska sova hos oss ikväll/natt. Annars händer väl inget annat speciellt, tar det lungt o.s.v

  Det var lite läskigt när jag loggade in på datorn så hade jag 11 kommentarer & 11 händelser på fb. :|

Av Sihena - 24 april 2011 11:04

Gött att börja dagen med glass.

Hoppas på utgång idag, ska sola idag också.

MED solkräm, vill inte direkt bli bränd igen,

även fast det är gulligt om man blir bränd på

kinderna.  Men ändå.

  

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards