Alla inlägg den 2 april 2011

Av Sihena - 2 april 2011 22:35

Har såååååå jävla ont i min mage, fyfan.

Kommer strax spy, jag menar fullt allvar..

fick sån känsla nu alltså.

Ett tips till er:

Tvinga inte i er mat, och ät inte mycket!

hahah, dom som frågade den frågan

hade 110% rätt. Din synska j*vel.

oh, fyfan maaagvärk. Har ätit alldeles fööör mycket.

Men den maten jag lagade för mig själv

var skiiit god. Men jag ångrar det som fan.

förfan, är klockan redan halv 11?

OMG, trodde typ den var 8-9.

Alltså jag är helt borta idag. Plus att min

mage fortfarande lider.

Nejmen nu mååååste jag dra. Ska ta det lungt,

föresten: jag har fortfarande ont i min maaage.


haha lolzzzz.

Av Sihena - 2 april 2011 20:25


rabattkod - vad du får för rabatt


Rabatt på ellos :

0335 -  50% rabatt på valfri vara

235854 - 30% rabatt på valfri vara + fri frakt
235851 - 100 kr i rabatt vid köp över 300 kr
Frank Dandy :
FRANK10 - 10 % rabatt och fri frakt
H&M:
8964 - 25% rabatt på en valfri vara
9228 - 10 % rabatt
8909 - 25% rabatt
1304 - 50kr rabatt
Laredoute:
112833 - 30% rabatt på valfri vara + fri frakt
 11612 - 25% rabatt på valfri vara + fri frakt + klocka
5512 - 40% rabatt på valfri vara + fri frakt
112830 - 20% rabatt på hela beställningen + fri frakt
112829 - 500kr i rabatt vid köp över 1600kr
Lekmer :
aXwcknw39 - 100kr rabatt
Novaqueen:
fridasjoblom - 20% rabatt
Stayhard :
CBMETRO - 15% rabatt
Tradera :
student123 - en gratis auktion
We love beauty:
Beauty - 50kr rabatt

Av Sihena - 2 april 2011 19:18

Fick precis en fråga, och tänkte lägga upp den här bl.a för er som undrar samma sak får svar alla på en gång. Även för du som frågade ser svaret lättare genom ett inlägg :)


linnea

Lördag 2 april 19:08

skit bra blogg!

har en fråga,ta ente illa upp:P

det verkar som du bara äter och äter...varför är du så jäkla smal och fin:o


Svar: Hejsan Linnea! :)
Tackar så mycket, uppskattar verkligen det!

heheh, det var en lite rolig fråga, men jo. som sagt

jag äter faktiskt

en hel del, jag brukar ibland äta när

jag inte har någonting o göra (?)

skit mobbad, ja vet. hahah, men japp.

Jag tycker själv inte jag är så smal & så, hade jätte

gärna tappat 2-3 kg. :')

Men jag äter väl, men tränar en hel del

här hemma också när jag har tid. Jag brukar

också springa ute & så. Men jag vet inte riktigt

varför jag inte väger som jag borde eftersom jag ändå

äter skit mycket. Eller ja, äter en hel del. Men inte överdrivet

typ. hade velat gå på riktigt gym & så, men

dom tar inte ungdommar på allvar. Och det tycket jag är riktigt

kasst, så jag får nöja mig med det jag har hemma & så.

Men vet inte riktigt hur jag ska svara på din fråga?

Men hoppas du nöjer dig, annars är

det bara att fråga igen.. ;)

 



Av Sihena - 2 april 2011 17:29

Precis ätit massor av chokladtryffel. SÅÅÅÅÅ GOTTT!

Har inte orkat göra någonting idag, så

jag har endast varit hemma..

och ätit för den delen.

men oj, märkte precis att klockan redan är halv 6

trodde den var typ runt 1. Vafan har

jag gjort hela dagen? fan vad snabbt det har gått :|

Det är UKM ikväll, men orkar inte gå.

va där för,förra året, men det var inte ens kul.

Så jag skippar det, det här året.

       


Olika chokladtryfflar.


btw, alla bilderna är tagna ifrån google.


Av Sihena - 2 april 2011 14:08

kolla vilken bild jag hittade på msn.com , kanske inte såå passande till min blogg, men det är olika kändisar som har opererat sig, :o  

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards