Direktlänk till inlägg 3 april 2011

tror jag börjar bli sjuk igen?

Av Sihena - 3 april 2011 15:27

Hejsan, har rkt huvudvärk. Min bror o dom stack till väla nyss.

Och jag ska nog ta och fixa till mitt rum.

Det har blivit värsta stökigt.

Har inte orkat gå ut på hela dagen idag, så stannat hemma.

Fast jag va typ i balkongen innan, men sen började det regna.

Men har lästa att nästa vecka ska det vara varmt.

dessutom var det +16 grader igår kväll runt 6-7 tiden :o

eller jag kollade nyss igen, tror faktiskt inte det kommer bli så varmt.

Aja, har suttit vid datorn och gjort lite business. hahah.

Har fixat lite samarbetande & pratat med olika och så.

Föresten, jag får läsare ifrån bloglovin och tryckte mig vidare och det var nämligen

en suite där min blogg var med, även fast jag inte

anmält mig eller någonting (?)

Någon som vet hur det funkar, så skriv gärna.

Och jag får fortfarande läsare från blogg.se's första sida.

hahah, kul ju, men hur fan då?


Hur det ska se ut dom närmaste veckorna här hos oss.

 

 
 
Ingen bild

aaamanda

3 april 2011 15:43

oh, jag älskar din blogg! underbar.se , och inte tala om på hur jävla söt du är? :$
iaf, tänkte fråga hur mycket kläder du har och så, eftersom jag älskar dina kläder & din klädstil!
kraaaaaaaamar / amanda :*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards