Alla inlägg under april 2011

Av Sihena - 18 april 2011 22:57

Hejsan hoppsan. Imorgon ska jag ha picnik med ajla, shkurte & sen några andra (kommer inte ihåg vem) .. Sedan ska jag vara med lovisa som jag inte träffat på fett länge. (fredes var sist) Sedan på kvällen ska jag träffa eeeebba :D

Och vi skulle nog på fest ? :)

Så jag har lite stress, vet inte hur jag ska hinna göra allting. Sedan onsdag så är det tjejmässa & torsdag heldag ute och grilla med tjejerna! GREAT!

Min lov blir/är verklige super grymt!



Hade föresten skit kul med tjejerna idag! Men en himla värk i benen, har fan gått runt hela landskrona idag, från stan - guldstrand - badet - albano - sandvången - albano - hem. hahha, tappat lite kalorier från dom 7000 som en chips påse innehåller. Även fast jag inte åt så mke. kanske 10 chips?

Anyway, nu måste jag in & duscha. Sedan smörja in mina fett lena armar. HAHAH som ajla & shkurte fick se idag. wii. haha sån stolt xd

 

Normalt liv. Träningskläderna på. Trött efter en låååång dag. Utsliten. Nolife. fin kaffekanna. fina gardiner. fin mun. fina böjliga ögonbryn. HAHA dom är helt olika på varje fotto.

Har man kul?
-JA, men jag är trött.. Ska duscha & sleepa nu.

  

Av Sihena - 18 april 2011 20:33

hejsan, det var träning idag igentligen, men när jag & shkurte stack till gulldstrand så sa heba att vi skulle träna i dhg, så vi hann inte gå dit, så vi sket i det. Så vi gick o träffade Ajla ist, och nu är vi här. Vi stack ut innan & träffade sara en stund, sen gick vi o handla chips & nu ska vi äta pizza & vi äter godis & chips - tjocka!

Visste ni att en chipspåse innehåller nästan 7000 kalorier (?!) Det är helt sjukt mke. :|

HEJDÅ!

   en fet hälsning från oss... till er. 

Av Sihena - 18 april 2011 12:01

Oh, det är sjukt varmt i Landskrona idag. Hoppas det är i resten av Sverige också, så ni också har det varmt! Här är det iaf 13 grader. Vilket är rkt varmt för att vara en svensk vår dag. Inga moln iaf, vilket är rkt lyckat! Nu ska jag iaf dra ut till balkongen & njuta av det fina vädret med ett glas cappucino.  Orkar inte gå ut såhär tidigt, förstår mig inte på folk som gör det, bl.a min syster, hon ska ut nu. hahah!

Ha en fin.. "sommar".. dag! :'D

 

Av Sihena - 18 april 2011 11:50

Hejsan, börjar ff med en hälsning, kommer inte på ngt bättre! Iaf, idag ska jag nog träffa ngt söta ungar, om hon ens orkar komma till Landskrona (eftersom hon ine bor här. HAHA).. senare vid kvällen ska jag gå & träna i 2 timmar.. sedan kommer jag vara utmattad så jag kommer inte orka göra någonting, sådärför kommer jag vara hemma restan av kvällen.  Just nu väärker mina armar. Dom är fett röda... och prickiga, haha, jag är typ allergisk mot någonting, men vet inte vad. Kanske mot.. argeta... :( För det är det enda jag har ätit i princip hela dagen. (klockan är ju bara  ca 12 ändå) Mitt halsband kommer om 2-3 dagar. wiii. Hoppas det kommer innan onsdag iaf, det är ju tjejmässa då! Och man får bl.a gratis pircingar, fett! Ville skit gärna göra en navel, men får inte.. hade nog ändå inte vågat, men vill! Eftrsom det är sjuukt snyggt! Men jag ska göra en till i örat iaf, det fick jag. Shkurte ska också göra det, så jag är iaf inte ensam om det.

 

Av Sihena - 17 april 2011 21:35

.. jo det är att vid handleden så har jag typ 2 kulor ist för 1.. Eller jag tror iaf att det är 1 man ska ha, för har kollat på alla i familjens, men jag var den enda som hade 2..

 

(klicka på bilden för att få den större)
igonera min syster i bakrunden btw.

haha, visst ser det helt konstigt ut? Först trodde jag att min handled var riktigt smal, men det är den inte. Det är typ så min hand ser ut. Undra vad det kan vara för något? Är det någon mer som har det? :)

Föresten, det ser ut typ som sån operation man gör som man kan ha olika märken under huden, vissa kristna har ex ett kors vid bröstkorgen..

Av Sihena - 17 april 2011 20:53

Hallåja! Alltså jag börjar alltid ett inlägg med en hälsning, men det känns jobbigt o skriva det hela tiden? Vad har ni för tips att börja ett inlägg med? .. för det blir ju ännu tråkigare & bara börja "idag så åt jag mackor med smör, ost, grönsaker och lite salt på för att få en god smak, Sedan sprang jag ner för den långa gråa trappan ner till den stora mörka garaget för att hämta en sak i våran blåa bil.. eller glömde, vill ni veta registrerings nummret & när den tillverkades o.s.v också? Tycker det är rätt viktigt ju, dah"

hahaha nejmen, skämtåsido. Men anyway, jag sitter här i köket, här är faktiskt helt släckt, vill inte att grannarna ska se mig, eftersom gardinerna är uppe. haha orkar inte ta ner dom. Anyway, sitter med ett glas saft & väntar efter en sak som ajg har "längtat" efter hela dagen, och jag vill tyvärr inte berätta. Och NEJ, det har ingenting med att "person" ska logga in på msn/facebook o.s.v haha jag är inte ett barn mer, tyvärr! Men väntar på en helt annan sak. Wish me luck.

 

Av Sihena - 17 april 2011 18:06

Hejsan, har precis ätit mat. Pluggade också lite innan, men var riktigt trött så jag somnade innan jag skulle börja svara på frågorna. haha lönt att jag läste hela texten igentligen. Men anyway, har köpt en epilator idag, testade den för en stund sedan & det gör feeeett ont. HAHA, fast när man har vant sig efter en stund så kittlas det bara. :)

byebye.. have a nice SUN-day

Av Sihena - 17 april 2011 12:32

Hallåja, sitter nu & äter. Fast mackorna håller på och värmas så jag passade på & skriva ett inlägg. Idag har jag städat lite i rummet & så. Annars har jag inte hunnit göra så mke idag. Idag ska jag träffa Lovisa, så vi kmr säkert hitta på ngt roligt, eftersom det alltid ä kul & hänga med lollo. Visste ni att basket träning är rkt bra för kroppen? Speciellt om man vill gå ner några kilon. Hittils har jag hunnit gå ner 1 kg (om man inte räknar med från innan basket också) av bara basketen alltså. Har även fått magmuskler & sidmuskler hahha, men det syns bara om man spänner sig. haha. Har föresten glömt & berätta om 2 par nya ballerina skor jag har köpt. Ett par i blått & ett par i rosa. Dom är rkt snygga enligt mig.

  Bilden ger inte rättvis färg, dom blåa är mer "blå" ahah om ni förstår? typ såhär:

                                 

Mer som den^     

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards