Alla inlägg under april 2011

Av Sihena - 24 april 2011 19:14

Hallåja. Kom nästan precis hem från stugan. Hade rkt kul. Vi grillade & jag solade lite. Sedan kom det kusiner & så, sedan fick vi grannar o sånt som kom o grillade med oss. Och nu är jag typ hemma själv. Min syster stack precis ut med ngn tjej hon skulle vara med, och tjejen som ska sova hos oss ikväll/natt. Annars händer väl inget annat speciellt, tar det lungt o.s.v

  Det var lite läskigt när jag loggade in på datorn så hade jag 11 kommentarer & 11 händelser på fb. :|

Av Sihena - 24 april 2011 11:04

Gött att börja dagen med glass.

Hoppas på utgång idag, ska sola idag också.

MED solkräm, vill inte direkt bli bränd igen,

även fast det är gulligt om man blir bränd på

kinderna.  Men ändå.

  

Av Sihena - 23 april 2011 23:30

Alltså är så jävla trött så det är inte sant. Vaknade super tidigt idag pga att in syster kommer in i mitt rum & öppnar garderoben, då hörs det & jag vaknade direkt. Så jag var vaken runt 8/9 ju (?)  Men såfort jag lägger mig så svider det i halva kroppen. Fy för solbränna. Alla sover typ, tror jag?

eller nej, hörde ngt ljud nu, ska gå & kolla vem det är. Heeejdå & god påsk natt! :D

Av Sihena - 23 april 2011 21:53

Alltså, vet ni vad jag mest stör mig på med mail? Jo, massa människor skriver till en. Har ex. en förföljare från Spanien, som jag inte vet vart jag har fått ifrån? Sedan han mannen som mailade om jag ville vara deras sån tjej som reklamerar bilar o.s.v, kommer ni ihåg?

Jo, och nu är det en tjej som skriver till mig om att bli goda vänner o.s.v ..?

alltså, wtf, i don't get it.

Mailet jag fick:


Hej kära,
Mitt namn är **** ***, jag besöka din profil och jag bestämmer mig för att kontakta dig hoppas att du kommer att acceptera mig som din vän, om du accepterar min begäran kan du svara på min e-postadress så att jag kommer att skicka dig mina bilder och mer om mig, Jag tror att vi kan göra goda vänner, låt avståndet inte vara ett hinder utan låter kärleken kontakt, därför att kärlek är en bro ansluta långt avstånd för att vara nära
Yours Lovely

****



______________________________________________


Är det någon mer än jag som brukar få sånna här mysko brev? :o

Av Sihena - 23 april 2011 21:11

 

Av Sihena - 23 april 2011 20:34

hejsan hoppsan alla goda människor. sitter i mitt rum nu, med solbränd mage o.s.v fast mina ben & armar var bruna, resten är bränd. :( Även fast arta sa det blir brunt sen, så kommer det ju svida tills det blir brunt. Försten, sprang 2 varv runt stugorna idag, sprang ut ur gång 6, in i gång 7 sedan sprang ut den, sen sprang till gång 14 och sedan till gång 8 och så vidare. haha, Jäkligt jobbigt för jag hade precis ätit kakor, så jag fick hål direkt. :(

 

söt ju.

Av Sihena - 23 april 2011 20:07

Hola! Idag har det varit riktigt varmt. Runt 20 grader. Men solen stekte verkligen. Solade en hel del idag, och vet ni vad? Mina armar har blivit brunare, samt resten av kroppen (fast armarna mer xd) Har även fått en linje. WOOOHO! Så jäkla glad, alltså tänk att det bara är typ april, och det redan är fett varmt? Undrar verkligen hur varmt det kommer bli senare i sommaren. Känns som om det kommer bli den varmaste svenska sommaren. :) Grillade även idag, riktigt gott ju! Idag hade jag på mina söta nya knästrumpoooor. Alltså det är FETT fint med knästrumpor? haha, modemedveten.se  nej skoja, men. Har föresten blivit sugen på att köpa en tröja & en blus från den nya kollektionen på hm. Men fan vad det svider i plånboken. Vet inte om jag vågar mig på det? Sedan kostar frakten också, 40kr tror jag det var. Inte mycket, men det var endast frakten, får kolla om jag hittar en grym rabattkod, hahah.

Dock har det ju också endast gått 3 dagar sen jag fick mina pengar. crap. Och att jag ska få mitt halsband snart, hoppas inte det tillkommer en dyr frakt. Dör då. (för det var från en dansk hemsida)

  Hatar föresten när datorn blir såhär. Men efter 5 sekunder så fixar jag det, men stör ändå när det just händer. :(

Av Sihena - 23 april 2011 12:01

ngn som inte trodde att det fanns hörlurar för ca 3 tusen. Men haha ägd. För det finns det visst? Lite ute o cyklar är du iaf.

dr. dre beats

 

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards