Alla inlägg under april 2011

Av Sihena - 16 april 2011 20:05

En mobiltelefon ringer och en av männen i omklädningsrummet svarar "hands-free" med högtalaren på…  
  Alla andra i rummet lyssnar också…

Mannen: HALLÅ!

Kvinnan: Älskling det är jag. Är du på klubben?
Mannen: Ja
Kvinnan: Jag är i stan och har hittat en fantastisk läderjacka. Den kostar bara 7 500 kronor. Är det OK om jag köper den?

Mannen: Ja då, naturligtvis, om du nu tycker så mycket om den.

Kvinnan: Nu när jag har dig på linjen så... Jag var också just förbi Mercedes för att få monterat den där stjärnan du vet. De har fått in 2011 års modell och de hade en superhäftig SL500. Det är just en så'n som jag alltid önskat mig.

Mannen: Vad kostar den då?

Kvinnan: 2,2 miljoner i standardversionen.

Mannen: OK, så köp den då, men för det priset skall det också ingå vinterhjul!

Kvinnan: Tack, älskling vad du är gullig! Så var det bara en sak till. Sommarhuset som vi tittade på förra året, är till salu igen, för 10 500000 kr.  (10,5 miljoner)

Mannen: OK, bjud bara 10 miljoner. Det accepterar de säkert och gör de inte det så ge dem den där halva miljonen till för det är ju ett bra pris ändå.


Kvinnan: OK. Vi ses senare. Jag älskar dig, raring!


Mannen; Hej då - Jag älskar dig också.


Telefonsamtalet slutar och de andra männen i omklädningsrummet stirrar på honom - mållösa - tills mannen med ett stort leende säger:

Är det någon här som vet vems mobiltelefon det är?

 

Av Sihena - 16 april 2011 19:43

Alltså gud, vet ni vad jag precis har hittat? Ett flyg till London för 35 kr. hahah fan billigare att åka till london, än till hbg. :|

Sedan tur & retur för 62kr. Såååå jäkla sjukt. :o

Jag sprang direkt till mamma & pappa, men dom blev först chokade att det var sååå billigt, men sedan sa dom att vi skulle åka till ks i år ju? Men fanns inga flyg till ks med det här bolaget. Får leta vidare. Men visst är det extremt sjukt? 62 kr för att åka tur & retur till London. svimar.

Av Sihena - 16 april 2011 19:02



    


BLUS -INDISKA

TJOCKTRÖJA -JC

SKINNJACKA -NEW YORKER

BYXOR - LINDEX

Av Sihena - 16 april 2011 17:31

Hallåja! Nu är man äntligen hemma efter en lång dag i Helsingborg & Hyllinge, där "jag" faktiskt fick med mig någonting hem. Det var 4 blusar. :)

           

Skit fult med lila linne under, jag vet! Men det var de jag hade på mig

och orkade inte ändra xd

     

(min syster på bild) Men vi köpte samma blus, och i samma färg.blå

Eller igentligen var det min mamma som köpte den, men den var lite för liten för henne så jag fick den... :'D


Av Sihena - 16 april 2011 11:01

Hejsan, vaknade för ett tag sen, märkte att det har blivit sjukt dåligt väder, så vi ska skippa grillningen idag, istället ska jag iväg till helsingborg. Till frukost åt jag "3 smårätter" haha, först 4 rostade mackor med argeta. Sedan åt jag llukoma med blåbärssylt, & sedan 1 ch0kladboll jag gjorde igår kväll undertiden jag kollade på

"varning för barn". Tycker själv att det är rkt kul & kolla på hur folk blir ägda & vilket talesätt barnen har, haha, så jag försöker "följa" det programmet. Anyway, om ngn dag hade jag tänkt ta "timme- bild" alltså att man tar en bild varje timme och sedan lägger in det på sin blogg o.s.v Fick det tipset av ngn fotobloggare. Så ska testa. Nu ska jag dra & fixa mina kläder som är ny tvättade o lägga in i min garderob. Just det, kom på att för ett tag sen så frågade ngn tjej/kille (tjej tror jag ..?) om jag kunde lägga upp en bild på min garderob, eller åtminstode berätta hur mke kläder jag har i siffror? Så ska försöka få det gjort, om jag orkar! :)


gårdagens klädsel, om jag inte hunnit ladda upp.. (föresten märkte att en hel del ca 20% av er vill att jag ska lägga upp mina outfits oftare..)

 


BYXOR - LINDEX.

BLUS -H&M

KAVAJ - VERO MODA

HALSBAND -GT

SKOR - INGEN ANING.

.-

Av Sihena - 15 april 2011 16:34

Amelia

Fredag 15 april 16:23

kaaan man få reda på vad det är du ska köpa? Kommer inte härma dig eller så, men vill bara se! :)
kramar


Svar:

    

(klicka på bilden, för att få större bild)


Av Sihena - 15 april 2011 16:11

hejsan hoppsan, nu drar jag iväg mot köket & ska äta mammas super goda lasagne.Ville även påpeka att jag fick VG på mitt svenska prov.  Men tänk er, 64 var max poäng, o 55 var VG, sedan var 32 G. haha, lite konstig betygsräkning, men anyway. Får mina pengar på onsdag, först o främst ska jag beställa 5 saker ifrån h&m. Sedan ska vi ju ut & grilla så lite av pengarna kommer gå åt det, sedan resten ska jag bara använda till saker som är nööödvändiga, annars ska jag spara varje månad pengar till sommaren, eftersom vi säkert kommer åka till kosovo. 

 

Lasagne, fast mammas är sååklart mke finare & godare! Det är faktiskt

alltid mammas mat som är godast, enligt mig. Men såklart, det är den maten man är van vid sen man var litet barn? Klart man gillar den mer än ngn annans mamma, eller fabriks gjort o.s.v

Av Sihena - 15 april 2011 15:47

  Fan man ser inte vad det står?

Lördag:

*träffa Sara helgesson, Heidi & Lovisa & gå ut & grilla vid havet.


Måndag: Träna, vara med renara & ebba.


Tisdag:  Träna (?) , Gå ut med Sara ho, Ajla, Besiana & en annan tjej från Klippan. Wb picnik.


Onsdag: Träna (?)
Tjejmässan med Rina, ajla, sara, lovisa, shkurte, dorina, besijana & hon andra tjejen från klippan (om jag inte glömt ngn mer nu)


Tordag :  Grilla hela dagen med Rina, devleta, Edvina, ajla, sara, besijana & hon andra tjejen från Klippan.

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards