Direktlänk till inlägg 16 april 2011

awake

Av Sihena - 16 april 2011 11:01

Hejsan, vaknade för ett tag sen, märkte att det har blivit sjukt dåligt väder, så vi ska skippa grillningen idag, istället ska jag iväg till helsingborg. Till frukost åt jag "3 smårätter" haha, först 4 rostade mackor med argeta. Sedan åt jag llukoma med blåbärssylt, & sedan 1 ch0kladboll jag gjorde igår kväll undertiden jag kollade på

"varning för barn". Tycker själv att det är rkt kul & kolla på hur folk blir ägda & vilket talesätt barnen har, haha, så jag försöker "följa" det programmet. Anyway, om ngn dag hade jag tänkt ta "timme- bild" alltså att man tar en bild varje timme och sedan lägger in det på sin blogg o.s.v Fick det tipset av ngn fotobloggare. Så ska testa. Nu ska jag dra & fixa mina kläder som är ny tvättade o lägga in i min garderob. Just det, kom på att för ett tag sen så frågade ngn tjej/kille (tjej tror jag ..?) om jag kunde lägga upp en bild på min garderob, eller åtminstode berätta hur mke kläder jag har i siffror? Så ska försöka få det gjort, om jag orkar! :)


gårdagens klädsel, om jag inte hunnit ladda upp.. (föresten märkte att en hel del ca 20% av er vill att jag ska lägga upp mina outfits oftare..)

 


BYXOR - LINDEX.

BLUS -H&M

KAVAJ - VERO MODA

HALSBAND -GT

SKOR - INGEN ANING.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards