Direktlänk till inlägg 30 april 2011

alltså vågar jag göra havrebollar?

Av Sihena - 30 april 2011 20:31

ja, havrebollar.. inte chokladbollar! Tycker det har blivit så tråkigt med chokladbollar nu, äter det hela tiden nästan. Och dessutom tycker jag faktiskt ändå havrebollar har godare smak! Men saken är den.. att jag är ensam hemma, och det är helt mörkt, är igentligen inte rädd eller någonting.. MEN, hörde innan gardinerna prassla, och inga fönster är öppet, så det är DET som är det fett läskiga. Och dessutom så rörde sig det posthålet (alltså vafan heter det?) innan, så jag undrade sedan ifall ngn skulle komma o skjuta mig, och sedan undrade jag hur mammas&papas reaktion hade varit när dom hade sett mig i stora rummet helt blodig. (alltså shit vilka tankar man kan ha) ... just nu kom en ambulans/polis körande förbi. Det gjorde ju hela saken ÄNNU läskigare ju.

förfan, jag är rkt sugen på havrebollar ju.. :(

har endast ätit en glassbåt, sedan ett halvt runt bröd med argeta & en kvarts bit tomat. haha. är ju huungrig, men vågar aldrig gå runt i huset själv. Det gör ju saken läskigare när jag ser änglar/"spöken" här hemma..


faktum är, att jag och min mamma har sett exakt samma ängel/"spöke" på exakt samma ställe (?) Alltså hur jävla sjukt är inte det?

Eftersom, jag berättade ju för min mamma om att jag ser det, sedan frågade min syster hur dom såg ut? och då förklarade jag hela historien (den om när jag var ensam hemma) ... och jag blev ju sjukt chokad när mamma sa att hon hade sett samma "spöke" som jag, exakt den förklaringen jag hade sagt & exakt samma ställe jag såg den på... och dessutom gick vi ifrån samma rum (köket) ..

Så jäkla läskigt hus ändå alltså! Men är igentligen inte ens rädd? förstår mig inte på mina tankar alltså... -.-

föresten, idag blev det ingen valborgsfirande, eller vad man kallar det för. Skulle vara med min kusin från början, sedan med ebba, men jag vet inte varför det aldrig blev av.. sedan med heidi & lollo.. men det blev aldrig av.. så nu sitter jag somsagt ensam hemma.. finns ju ingenting ute ändå, den brasan skulle inte tändas, eftersom dom som skulle tända den, var rädda eftersom det var sjukt varmt i la idag, så därför ville dom inte ta en risk aatt bränna hela det stället typ .shit.


haha lol. så långt inlägg. Men så händder det när man är sugen på havrebollar.. :(

 
 
Ingen bild

Emma

1 maj 2011 10:34

Hej!

Jag bor i en villa med min familj på sex stycken och vi har övervåning & undervåning. En gång var jag hemma själv och det är så läskigt för jag hör konstiga ljud & sånt , så varje gång jag är hemma själv tar jag min dator och ligger i sängen och väntar på att dem ska komma hem , det är läskigt för tänk om det verkligen spökar!?

fin blogg föresten ,kram!=)<3

Sihena

1 maj 2011 11:59

Hejsan! :)
ojdå! ja jag brukar faktiskt känna exakt samma sak. Längtar tills någon kommer hem!
Ja, undrar verkligen det. Men eftersom jag ändå har sett "spöken/änglar" på riktigt, runt 6 gånger så tror jag faktiskt att det finns! Men är inte rädd eller någonting, det är bara känslan av att det finns ngn som kollar på en & håller på med en när man är själv, det är den känslan jag endast hatar igentligen.
Men hoppas det går bra för dig o fortsätningen! :)

TAAACK! kkram! :)

 
matildaaa

matildaaa

1 maj 2011 13:15

ja, här gömmer sig solen också lite då och då =)

http://matildays.blogg.se

 
Caroline

Caroline

1 maj 2011 14:35

sv: typ några månder sen, men dom blev typ slutsålda direkt :P

http://czheng.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards