Direktlänk till inlägg 30 april 2012

30 april - jäävlar vad tiden går snabbt.

Av Sihena - 30 april 2012 12:15

Imorgon kommer jag ta min student ju.. hahah nä, men känns som det. Känns som om det var förra veckan jag fyllde 12, liksom. Tiden går riktigt snabbt.

Igår var jag iaf med min söta vän Lovisa i Helsingborg. Vi stack till väla (och den här gången tog vi rätt tåg, hahah) dock så missade vi den första för den jävla kön på ica. Precis när vi sprang mot den, så bara "tadam" och så stängdes dörrarna. jahapppppppp. Stack till Väla sen och sånt, ruuuuligt. Fick några challenge, men "hann" inte göra dom, hahah. Sen träffade vi Filip och Mirsad på väla, så vi stack till knutan med de, där var ju sånt tivolifält. så jaoooo. Men vi var inte där ens, bara tog en trudelutt för och kolla "läget" hahah typ. För sen stack vi ner till söder och sånt.

ahh, orkar inte skriva mer. Vi stack hem med buss sen iaf, alla hoppade av vid lollos syster, för hon skulle hämta sin hund. och sen följde alla mig, haha. 

Rolig dag iaf! NU SKA JAG DRAUUUUUUU, "snart" ska jag ut med mina söta tjejeeeeeeeeeeer. 

Och imorgon blir den en fet jävla pluggdag. Nationella prov i matte på onsdag. Hoppas det går bra, Insha'Allah.

 


två offer bilder  

 
 
Ingen bild

A

30 april 2012 23:13

Var går båtarna till Palestina? Hahahahha så klockren <3

Sihena

30 april 2012 23:58

AHAHHAHA,
"ligger ven nära palestina?"
"är dessa remmarna halal?"
"akta hon har en bomb"
"Vart är vi just nu`? NÄÄ, i LANDSKRONA?!?!"
HAHAHAHAH dör. "vi kommer från stocholm och såg det i tidningen, skulle gå någon båt dit ju"
Hahahha skämmigasteee!!!

 
Ingen bild

A

30 april 2012 23:15

Vart går båtarna till Palestina? Hahaha klockren, love ya <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards