Alla inlägg den 9 april 2012

Av Sihena - 9 april 2012 16:26

Ja, nu har jag den engelska datorn, men hoppas ni anda forstar vad jag skriver. lol. 

Igar var vi for det mesta hemma, var skit trotta. Men vi drog iaf ut en lite trudelutt, hah, stack till mcdonalds och at vars en glass.. sen vart vi ute en stund med nagra av min kusins vanner. Mot kvallen kollade vi pa film. Harligt, med deras feta tv och sofforna som ligger perfekt sa man kan lagga sig at bra riktning, lolzzzzzzzzzzzzzz.

Kollade pa tva filmer, men jag somnade efter att ha kollar pa en och en halv. 

Vaknade upp tidigt idag, undrar varfor for jag la mig skit sen igar. menmen, stack till stan med lilkusin och moster och handlade lite. Och vi at donuts till frukost, sen bokade vi nagonting inne i den andra "stan" sa vi stack dit och tog det. Kopte med oss chips och riktigt stora drickor. haha, nu ar vi iaf hemma, och jag tar det lite lungt. MIN MAGE GOR SKIT ONTTTTTTTTTTTT. bara for jag ar allergisk mot mjolk (fanns ju i munken vi at) .. menmen, jag vet ni far trevlig info anda. 

Snart ska vi nog ut en runda igen, for vi kommer hem imorgon. haha, trakigt och lamna stallet, men jag saknar mina vannooooor, syster och mina sota foraldrar. hehe

 


       

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards