Alla inlägg den 11 april 2012

Av Sihena - 11 april 2012 18:02

Skolan började idag då.. eller ja, för mig. De andra började igår. Lovelife.

Roligt och sånt, att få träffa tjejerna igen var skojjjigttttttt. Dock riktigt jobbigt att vakna klockan sju, när jag är van att vakna vid 12 (eller ja, 13 Svensk tid).. men det gick.

Btw, jag kollade helt random statistik och omröstningen och lite andra saker på bloggen, såg att på senaste har många röstat på att jag ska visa min outfit oftare. haha,visst ska jag göra det, för er skull. Får hoppas att jag inte glömmer bort det, eller något. lolzxxzxzxzxzx.
Men idag hann jag inte fotta, dock för att vara snäll så tog jag två bilder på VAD jag hade på mig.

       

Skjorta från Crew clothing co. och boyfriend jeans från hilfiger. Samt mina feta sneakers och flätaaaaaa.

haha, dock hade jag ju såklart inte läppstift heller på i skolan (om ni ens såg det på bilderna) Testade bara mitt nya läppstift som jag köpte i London nyss. btw, orkar inte att jag ser lite ut på de två första bilderna ... -.-


'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards