Alla inlägg den 19 april 2012

Av Sihena - 19 april 2012 23:00

Fick en liten kommentar innan, så tänkte bara svara snabbt.


OH, fyfan vad fina bilder på dig! och la märket till den lilla söta bilden i

bakrunde också. hihihihi, kan du visa en bättre bild? :)


hahah, tack så mycket! Ja, visst. Den är från när jag gick på dagis :$

   

käkkkkkkkkkka kinderna

Av Sihena - 19 april 2012 21:42

 

avavav, bostonooooooo i mitt halva hjärta. Noizy i den andra. lolz, 

Av Sihena - 19 april 2012 16:58

       

BAAAAAAAAANG

Av Sihena - 19 april 2012 16:32

Jag har nog de tråkigaste rubrikerna som någon uppfunnits, men ändån...........ish.

Igår pluggade jag fett länge, vaknade lite tidigare för att fortsätta med pluggningen lite, sen stack jag till skolan. Nationella provet började 80+80min om jag inte minns fel, så jäkla jobbigt och sitta i klassrummet när man är färdig och måste vänta på alla andra, om folk ändå vore lite snabbare -.- 

nej men det gick faktiskt skit bra! Tyckte det var lätt, dock sista uppgiften som var lite svår, annars gick det ASBRAAAAAAAAA! jao, sen har det flytit på som vanligt, m. massa skratt o.s.v Snart blir det ut med tjejerna, annars inget speciellt. Lite plugg också, annars är det helt OKKKKKKKKKKKK! 

YOU ARE MY SHOOOOOOOOTING STARRRRRRRRRRRRr...... okej helt beroende av gamla låtar, fyfan vad noizyyyyyy är grym!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


Här får ni dauuuugens... bilder från morgonen, så därför har jag heller inte orkat fixa dom(ljus, klippningen dåråååååååå), så här får ni orginalish ist. 

         + mina nya låga, vita converse. (LOVE)


Jeans från Levis & tröja från Ralph Lauren.

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards