Direktlänk till inlägg 30 april 2011

back

Av Sihena - 30 april 2011 19:49

besa

Lördag 30 april 18:22

haha! nene asså jag menar inget dåligt elr ngnting på dumt sett!:O jag bara undra pga att du verkar såklart köpa jättemkt kläder o saker som e dyra så tänkte typ hur du får råd med det, om du kanske e rik?:P hahahaah =)


sv: haha, nej.. men alltså jag tog det inte på ett dåligt sätt, undrade endast varför du ville veta det, eftersom det är så opassande till det jag skriver om på bloggen!

Jag har min barnbidrag jag får varje månad som jag köper det jag vill med, sedan brukar även mina föräldrar & min bror köpa rätt mycket till mig också, när dom hittar ngt fint ifall jag inte är med dom i ex köpcenter o.s.v

Men alltså jag vet inte om jag ska påstå att vi är rika eller fattiga? Eftersom ifall du själv är rik och jag får mindre pengar än dig, så anser du att jag är "fattig" men ifall du får mindre pengar än mig så anser du att jag är "rikare" än dig. (svårt att förklara, men hoppas ni förstår!) Så vet inte, alla har sina åsikter & tankar! Men ska jag vara ärlig, så har jag nog lite mer pengar, kläder o.s.v än dom flesta i min åldersgrupp. finns ju också folk som har mer än mig! Är glad att dom har lyckats i livet, så det är ingenting -jag, du, han, hon, dom-(vi) ska vara "avundsjuka" på, eller att ni som är fattigare ska vara, för ingenting har med pengar o göra, är du god inombords, så kan du minst få lika många pojkvänner&vänner som en vanlig "rik" person. Så igentligen vet jag inte vad det är mer för svar du vill ha. Wish you all the best in life!


Och ja jag vet, jag kan inte skriva så bra texter o.s.v men försökte göra mitt bästa iaf!

 
 
Ingen bild

besa

30 april 2011 20:35

Wow det var ett jäkligt bra svar! det var nog så mkt mer än vad jag typ ville veta haha:P tack för svaret!^^ tack så mkt wish you too best in life, även om jag nt exakt känner dig haha :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards