Alla inlägg under april 2011

Av Sihena - 12 april 2011 21:52

hallåja! Kom hem från träningen för en halvtimme sedan kanske, har jävligt ont i mina "benled" HAHAH eller vad det heter, där mellan magen & benen typ, exakt där benet börjar. iaf noshit, dom ökade träningen igen med 1 timme, imorgon har vi 2 timmar så antagligen får vi träna i 3 timmar imorgon.


hahah, natthumor. Men iaf, ska snart gå & smörja in mig i voltaren sen ska jag kääääka.  Har btw inte hunnit träna inför provet idag. Får försöka göra det på onsdagsarbetet.  :/

have a nice day,

Av Sihena - 12 april 2011 16:13

Hejsan, vill påbörja det här inlägget med att berätta att det regnar i Landskrona. Vilket jag & ingen annan gillar. (?) Men anyway, kom hem från skolan för ett tag sen, from the looong, super loooooong day. Slutade halv 4, sen tog det lång tid att komma hem, hade föresten håla idag, vår vikarie kom aldrig.  men snart ska jag fixa mig inför träningen,vilket kommer vara i 2 timmar.. om dom inte ökar det som alltid, sedan måste jag plugga. Har Svenska prov på torsdag, och att börja imorgon är ingen bra ide, eftersom vi har onsdagsarbete imorgon.

Sen är det endast 3 dagar kvar tills det är påsklov, vilket jag extremt mke längtar till, sedan är det prao i 2 veckor, vilket säkert kmr bli suveränt! Måste föresten gå & äta nu, måste ha hunnit äta innan 5, annars blir det ingen bra träning.. med hål(?) och sånt. nejtack.

 

Jag & Amela på båten påväg till Ven. *heheh*

Av Sihena - 12 april 2011 16:00

fet kommentar av ngn som har en stor hemsida. :')

Hur fuck hittar alla sånna stora hemsidor till mig blogg, jag menar t.o.m paow har varit inne på min sida, har sett det via ip:t

sjukt grymt! :'D


Lowe

Tisdag 12 april 15:36

Bilden blev tydlig och fin! :D Just citron, ägg och honung är det bästa man kan ha på huden. Speciellt honung går att ta direkt ur burken och lägga på ansiktet :)

http://www.hudomsorg.se/hemmagjord-ansiktsmask

Av Sihena - 11 april 2011 19:15

Oh, kom precis hem från träningen, tyvärr kunde jag inte gå till bois idag eftersom dom började för 15 minuter, hade hur som helst kommit försent & hade säkert inte fått komma in. Och det tar typ 20/30 min o cykla dig där dom spelar. Så det är lönt. Men träningen var helt okej. Blev lite trött imot slutet eftersom vi spelade mot typ 20-30 åringar. haha, och vi var mellan 15-18 åringar. Men hur som helst så var det skit kul, dom killarna spelade skit snällt & bra, kände igen några av huvudena, speciellt min gamla engelska lärare från kunskap.. om det nu inte var hans bror. :$

hahah, johan (han som har slutat nu) har han ens en bror som liknar han? för annars var det johan. Men hälsade aldrig(förutom så som man typ "hälsar" på basket) , för tänk om det var hans bror. men hur som helst, är skit trött nu & är skit röd i huvudet....och svettig hahaha, ska strax in o ducha, fast orkar inte just nu är alldeles för trött & så cyklade jag hem. Ännu jobbigare. Men iaf, nu ska jag dra & käka någonting, är sugen på nudlar fast ska se först om det finns curry smak, annars tar jag väl ngt annat?Gillar typ inte andra smaker förutom curry & kyklingt.

nejmen, överökat inlägg. men heeejdå!

Jag & min syster på bussen påväg till bakken. Det var dock några år sen, kanske 2-3 år? xd  

Av Sihena - 11 april 2011 16:11

Woho, ännu en gång är jag en super glad vinnare.

Vann precis ett super snygg uggle halsband! :)

Har fan alltid tur med sånt, har vunnit typ 4

tävlingar de 2/3 senaste månaden. Vilket är rätt många

om man gämför med hur många jag deltar i, vilket inte alls är många.

Nejmen nu måste jag dra, ska strax till träningen.

Hejdå! :)

 

Av Sihena - 11 april 2011 15:12

Hejsan, kom för ett tag hem från skolan, slutade igentligen lite tidigare men väntade på ajla. Eftersom ajla & emely hade ngn "lek" om vem som kunde kolla in i ögonen på varandra längst, dom höll hela matte lektionen sedan lite efter vi hade slutat, alltså runt 1 timme. *haha*

Men nu är jag äntligen hemma. Snart ska jag möta shkurte sen ska vi till träningen. Efter träningen så ska jag förmodligen gå & kolla på bois efter de, (dvs om vi inte har längre träning idag som sist) , hoppas inte det är längre.. sen ska jag möta upp ellinor & några andra tjejer sedan drar vi till bois. Sedan efter det vet jag verkligen inte vad som händer.


Dagens.

       btw, det är smuts på speglen.. så jag har ingen grå fläck på armen xd  

Av Sihena - 10 april 2011 21:39

Alltså gud, kolla vad jäkligt söt kommentar jag precis fick..


Det är skit coolt hur du kan komma på nya saker såå ofta.
Hur gör du det? :o
Förresten, är du min förebild bland alla bloggar! hiihihih. :$
poooss (L)


svar:

Alltså shit, jag blir så rörd av sånna här kommentarer!

Det är typ sånna här kommentarer alla bloggar

vill ha. Men oh, vill så gärna veta vem du är? :)

Det är typ inget o skämmas över, jag blir så fett glad!

Men det känns igenkännaden med ngn som skriver poooss, med o ist för u.

Men kommer inte på vem som brukar skriva så.

iaf, över till svaret. Jo, tack för det, sjukt gulligt!

Jag är typ sån som kan sjukt många gryma hemsidor. och det

är mest därifrån jag får dom. Annars så letar jag alltid

runt på youtube, och dom jag la upp på musikbloggen är inte från

ngn hemsida, det är sånna som jag själv letat upp typ. :)


Alltså shit, är fortfarande i typ choktillstånd av att jag är

någons förebild. Man blir ju fan nästan tårögd.

Ni är fett söta ska ni veta iaf!

ppuss.



Av Sihena - 10 april 2011 21:32

Hejsan, uppdaterade nyss musikbloggen, men valde den här att ta dom bästa från den senaste veckan, ist för att ta alla nya från just idag . Så vill du ha lite ny grym musik så klicka dig vidare till min musikblogg, eller bara tryck här.

Somsagt, det brukar komma dom absolut senaste låtarna!

  Sist jag var i kosovo, det vill säga år 2007. shit så liten jag var! hahah får mig o skratta eftersom det linnet fortfarande passar mig. :) Men det är mitt favorit märke på.. shqiponja.

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards