Direktlänk till inlägg 23 april 2011

hur fan..?

Av Sihena - 23 april 2011 21:53

Alltså, vet ni vad jag mest stör mig på med mail? Jo, massa människor skriver till en. Har ex. en förföljare från Spanien, som jag inte vet vart jag har fått ifrån? Sedan han mannen som mailade om jag ville vara deras sån tjej som reklamerar bilar o.s.v, kommer ni ihåg?

Jo, och nu är det en tjej som skriver till mig om att bli goda vänner o.s.v ..?

alltså, wtf, i don't get it.

Mailet jag fick:


Hej kära,
Mitt namn är **** ***, jag besöka din profil och jag bestämmer mig för att kontakta dig hoppas att du kommer att acceptera mig som din vän, om du accepterar min begäran kan du svara på min e-postadress så att jag kommer att skicka dig mina bilder och mer om mig, Jag tror att vi kan göra goda vänner, låt avståndet inte vara ett hinder utan låter kärleken kontakt, därför att kärlek är en bro ansluta långt avstånd för att vara nära
Yours Lovely

****



______________________________________________


Är det någon mer än jag som brukar få sånna här mysko brev? :o

 
 
Ingen bild

Jenny

23 april 2011 22:28

hahahahah! du ska fan ljuga.. Sihena! har du nt lärt dig ngt från msn?!
Säg typ.. ja vi ses på BURGER KING! jag är tjejen som beställer angus burgaren..
vill du ha?
Jysses sihena..

 
m y h a n n a s

m y h a n n a s

23 april 2011 22:45

Hahaha de breven är sjukt jobbiga, får typ 10 st om dagen -.-

http://www.myhannas.blogg.se

 
Ingen bild

mirsad

23 april 2011 23:13

Kolla stav fel de e bara virus om du accar ;)

Sihena

23 april 2011 23:20

vaddå accar? Fanns ju ingenting o acceptera. Utan vanligt mail. Läs & svara.. :/

 
Ingen bild

Linda

24 april 2011 21:19

bara säg, mos ha mut shum, stick!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards