Direktlänk till inlägg 29 april 2011

skrattar jävligt högt, när man ser sånthär..

Av Sihena - 29 april 2011 17:16

Alltså jag dör av flabb, när folk skriver ett inlägg på sin blogg.. och frågar vilken dag det är? HAHAH. Alltså det är sant. Det finns ju funktioner på datorn & samt kan man se det när man skriver ett inlägg :o hahah. så sött ju.



Föresten, jag har vunnit en riktigt grym tävling! Det jag vann var en parfym & ett armband som var riktigt fint! :'D Tjejen som har ordnat tävlingen är så himla gullig, så hon förkänar en länk iaf. Klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄR för att komma till hennes gulliga blogg!



Praodagen:

Jo, dagen idag har varit så himla slitsam & jobbig. Idag fick vi göra så mycket mackor, haha, och fick kasta kartonger, har fått så jävla många sår på min arm så det inte är sant. haha sedan fick jag hoppa inne i en "container" för att få ner kartongerna, hahah det kändes skit konstigt, men det var samtidigt "kul" haha. Sedan vi gjort andra caffe uppgifter. Jag råkade servera en caffe till fel person idag, hahah, så han som igentligen skulle ha den, viftade rkt mke med händerna och kallade på mig, samtidigt som jag skulle ge den till ngn annan. haha fan vad pinsamt, men jag bad om förlåtelse ändå. xd

btw, har riktigt ont i min mage nu, har druckit 3 islatte. SÅ JÄÄÄÄÄKLA GODA!!! Det var många som kom till e-house idag. Kom några jag kände också, såsom.. Hanna, anela, heidi, cornelia, terese, amanda, ita.

Fick jobba en timme/ 1½ timme själv idag, men det gick helt ok! För Dz skulle öva inför en tävling imorgon, så hon gick tidigare. Men Malin var så jääääkla schysst så det gjorde inte mig någonting alls! 


Köpt idag:

Mamma & pappa var typ i Lund idag (tror jag?) så dom köpte en riktigt fin virkad sjal till mig & 3 par örhängen! Sjalen var FEEETT fin, älskar den! Sjukt snygg!


Nej men nu måste jag dra, känns som om det här inlägg blev riktigt långt! :/

(hoppas det inte finns några stavfel, eftersom jag skrev rätt snabbt idag)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards