Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Sihena - 19 mars 2011 15:17

kollade runt som sagt lite på nätet för att se om jag hittar något  nytt, jag äälskar o hitta nya saker, och är oftast den första i min familj & bland mina vänner som hittar dom senaste sakerna, om inte amina. hahah, hon är också den typen som jag är, som alltid hittar nya saker o sånt. ;)

iaf, hittade någonting som jag "föll" för, eller vad man säger? Alltså blev direkt fångad o var tvungen o läsa färdigt hela tråden. Stog nämligen något om att lady gaga har albanska rötter..? någon som vet om det är sant eller inte? Det var ju typ 65% som sa att det var sant, resten sa att det inte är sant eftersom hon kommer från new york, eller vart det nu är ifrån. Så det chokade mig lite. här kommer iaf någon som beskriver det mesta av vad alla skrev :


Lite kul faktiskt, men vad tror ni?

Har hon albanska rötter eller ej? :'D

Av Sihena - 19 mars 2011 14:30

ohh, har ni märkt vädret kära vänner? eller jo, det har ni såklart säkert. Syns ju från fönstrena, d.v.s om ni har några, hehe ;)

jag blir så jäkla glad av fint väder. Satt i balkongen & fikade lite innan & så och bra tog det lungt. Sen fixade jag lite i balkongen, kände bara för att fixa det enlige hur jag vill ha det. Det blev en fett vintage känsla, vilket jag älskar!

Annars har inte inte hänt så mycket. Tänkte snart dra ut & så, maybe fota. Men vet inte vem som bor i närheten, orkar inte gå långt x) hehe, o jag går aldrig ut själv, d.v.s om inte jag bara ska handla något litet & sen hem igen. annars är jag aldrig ute själv, känns mobbat & tråkigt. Tänk er typ en dag i något stort köpcenter att gå helt själv & alla människor kollar på en för man är så "ensam", och allas blickar är vända på en, så känns det när man går ut själv även bara här utanför eller i borstahusen eller vart man nu än är! hehe, iaf. Hoppas verkligen inte det börjar snöa igen, så som det gjorde igår. usch fyfan! VI VILL HA SOOOOOOMMAR!


Har ni btw hört black eyed peas nya låt? Som spelades in 1 vecka innan tsunamin.. :( Rina skickade den till mig, o det är typ kärlek vid första ögonkastet, ska snart kolla runt hemsidor & kolla om jag kan visa er något nytt :')

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards