Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

hemma från hbg

Av Sihena - 21 mars 2011 21:02

hejsan svejsan, hemma från hbg nu. Fick med mig ett halv spets linne i lila/rosa och ett par jeans. Sedan köpte jag även ett par marinblå converse till min bror (eller ja, han betalar en del & jag en.. även itta stöje med en 100lapp haha) nej men, mina föräldrar var på ikea så stack vi till väla.

har tränat inför provet imorgn, tror jag kan det! Eller när jag "förhör mig själv" så kan jag det helt. Men är inte helt sääker, blandar ihop dom olika älvarna, eller ja blandar ihop 2 st.

Föresten, glömde berätta att jag & amina hade roligt på rasten HAHA, vi spelade in en video o bara "sitting on the toilet".. haha, sen försökte vi komma på egna "förslag".. har en video faktiskt, men kom på att man bara kan ladda upp ifrån youtube.. :/ Men vi ser hur det blir. ska plugga färdigt so, sen spanska. ush!

Ska även göra en pizza med räkor, salami, oliver.. :'D

YUUUUMMI.. :d

dagens outfit:

    

                    

        


hahah fina bilder eller hur?

hade mitt "orginala" hår idag, alltså ingen kryllning eller plattning, men det brukar vara med volym annars, fast det var rätt platt idag.. /:


Undertröja - h&m

övertröja - indiska

halsband - jc

ring - ur&penn (?)

örhängen - ur&penn

byxor - only

nagellack (ifall ngn ville veta?) - åhlens.

 
 
Lotta

Lotta

22 mars 2011 06:53

Sv: Tack så mycket! Det är bara bra med mig idag, hur är det själv? :)

http://olesenstjej.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards