Direktlänk till inlägg 19 april 2011

stress dag som faan.

Av Sihena - 19 april 2011 19:44

Hallåja, alltså kära läsare, bestäm aldrig flera saker att göra på 1 dag. Kom på senare också att jag skulle på träning, 4 saker. OMG. Men anyway, var hos lovisa till halv 5, vi hade fett roligt alltså! hahah. Sedan så stack jag hem, och shkurte var redan utanför mig, eftersom vi skulle ha "träning" Jag stressa som FAAAAN från lollo hem till mig, sedan att ta på mig också. Så jag höll på o svimma i hissen,  min kropp darrade som fan & jag hade inget socker i mig. Så när jag kom hem (för att byta om till träningskläder) så var jag skit rädd. började typ gråta eftersom jag fick typ lite halvt svarta ögon, var skit rädd. Sen min mamma blir orolig, och så. Men jag är ändå så dum så jag går till träningen, fick iaf en burk cola av mamma. Så jag blev bättre på det. Sedan kuta vi till träningen. När vi kom fram så var ingen där. Jag fick halv damp på mig själv. haha. Vi smsade heba & hon sa att vi börjar 7. suck. Så ja & shkurte stack hem till lollo igen, kulkul! hahah, alltså lollo är fett med sjuk när hon o jag "brottas" hahah. Vi kollade iaf en film också som var skit kul. Sedan gick vi tbx till träningen kvart över 6 (för att inte stressa) .. när vi kom fram dit, så helt plötsligt håller alla gamla män på med mig o shkurte (runt 20-30 år) hahah, först 2 mörka killar som sitter i bussen och kollar på oss.. sedan så kallar dom på oss.. men såklart så går vi inte dit? Men sen gick dom av på nästa busshållplats, haha. kollade lite på oss, sen gick dom bakom huset, sen vet jag inte vad dom gjorde mer. Sedan efter typ 5 minuter så kom det ut en ljus kille vid lägenheten mittimot idrottshallen, han kom ut med huvet vid fönstret,  med bar överkropp & busvisslar åt oss? HAHA, och sen typ kallar på oss och sånt, haha. Sedan så kom sharara, och vi blev skit glada eftersom hon kom. Så vi var säkra på att vi skulle ha träning. Sedan när hon är där kommer en gammal man & bara "hejsan, jag ger ut gratis böcker, vill ni ha?" Jag bara " ehh nej? " Sedan kollar han på shkurte & sharara för att få svar, men dom säger samma sak. HAHA så sjuk snubbe, sedan började gubben snacka om ägg? HAHA först han bara " gissa hur många ägg en människa kan äta på en gång?" .. vi började skratta och han kände sig skit roligt (?) hahah. vi bara.. 5? Han bara "nej, för en gång när jag gick i skolan så testade vi i vår klass vem som kan äta flest, och det var en tjej i min klass som kunde äta 12 ägg" haha vi bara okej? Sedan han bara "vet ni hur ägg görs, eller nej vet ni hur man kan se skillnaden på kokta & okokta ägg? "

vi bara " nej, eller .." sen berättar han. hahah. sedan frågar han typ. hur ägg kommer till? sedan sa han ngt, kmr inte ihåg var (menar, jag var ju inte så intresserad av vad han sa? ) Sedan sharara bara "ja alltså jag ska också testa göra det ju?" hahaha men hon var ironisk, men det lät fett me kul.

hahah, sedan kmr jag inte ihåg vad han mer sa, så jävla sjukt gubbe, från böcker till ägg? hahaha, men han var sån gammal, typ 60+

så jobbig, haha vi försökte få han att gå, men han fattade inte, men sen efter vå prat stund så stack han "glad påsk på er tjejer" .. jaaaa.. tack det..samma.. :s


Nejmen, sedan blev klockan typ halv 8, så vi stack hem till egzon för att kolla om han var hemma.. men det var han inte, ohh. Så vi gick hem. Så nu är jag äntligen hemma. Så jääkla stessig dag. fyfan. Jag tror att jag kmr skippa festen också. haha. Får se. Men anyway. I'm leaving now.

bilderna på mig & lovisa kmr snart, dom håller på o överföras.. ;)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards