Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

det lönade sig

Av Sihena - 28 juni 2011 23:43

Det lönade sig att länka sin egen blogg på fejan. Fick 4 gånger så hög statistik. heheh.

btw, har ni sett vad shakira har gjort med sitt hår........ :o

Så här såg jag ut när jag såg det :

  hahah skämta, det är en bild sen vi hade uppvisning i skolan. Hatar det där vita, så jäkla svårt o ta bort, plus att det ser helt blött ut. Tips från mig till er : ta aldrig, ALDRIG, på det där skitet på eran hud. Men om ni vill.. så kan ni inte säga att jag aldrig hindrat er.. mhahah ;)


never say never

 
 
EMMAS

EMMAS

29 juni 2011 07:36

haha jaha nice :D

http://perssoneemma.blogg.se

 
Ingen bild

..

29 juni 2011 17:19

Det är bara peruk hon har där, annars har hon sitt vanliga blonda hår, du har kanske sett på hennes video med PitBull att senare i videon har hon sitt blonda långa hår :)

Sihena

3 juli 2011 11:55

Jaha, ja det är den videon bilden kommer ifrån ju. Jag får hoppas på det, hon har ju asfint hår.. ;d

 
Emma

Emma

29 juni 2011 17:32

Sugen på ett nytt skal till din iPhone?
Just nu har jag tävling i samarbete med iphoneskal.se där du kan vinna vilket skal du vill!
Gå in på min blogg och läs mer om hur du deltar.
Och har du ingen iphone själv kan du ju ändå delta och lotta ut det på din blogg eller ge bort det i present (:

http://thedevilschild.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards