Alla inlägg den 6 juni 2011

-

Av Sihena - 6 juni 2011 23:37

oh, får panik på hm's shop online -.-

beställde ju lite kläder för ett tag sedan, men sedan från ingenstans så ändrades leveransdatumet, även fast dom skulle komma 1,5 vecka tidigar, dock så fanns dom på lager (?) så smarta jag, tar bort dom och lägger till nya, eftersom jag vill ha dom tidigare. Orka vänta 1,5 vecka liksom. Men anyway, sedan märkte jag att jag fick betala 100 kr mer, så kollade jag och märkte att jag glömt lägga till rabattkoden jag hade. varför inte liksom? aja, så la jag till den, men det fuckade in hjärna, funkade inte. så jag fick damp och tog bort allting och satt dit igen, men ännu en gång funkade det inte. Så för sista gången så gjorde jag det, tog bort allt. När jag kommer tillbaka, kom jag på att jag glömt beställa shortsen, så jag går tillbaka till shortsen. OCH JÄVLAR, så fanns det bara storlek 38 kvar. JÄÄÄVLA SKIT ALLTSÅ! hatar hm's shop online. Nu kommer desa jävla shortsen sitta som en blöja på mig. oh. Och även att det hände, att jag får storlek 38, så kom min rabattkod inte med endå. Så får betala 100kr extra + att jag får shortsen i MYCKET FEL STORLEK!

Jävla skit.

nu är hm skyldig mig 100 kr, plus ett par mindre shorts! FATTAR NI!

haha, skoja. men får damp. vill inte beställa några blöjor, utan vill ha shortsen! :(


DESSUTOM.. som jag märkte för 2 sek. sedan. ATT JAG FÅR BETALA EXTRA FRAKT OCKSÅ! JÄVLA IDIOT SHOP ONLINE. Jag tänker inte betala extra frakt. idiot. dampdampdamp.

Av Sihena - 6 juni 2011 10:43

oh, jävla idiotiska nyckel! Har tappat bort den, och har inte hittat mina nycklar på typ halv vecka. Anyway, och min bror stack precis ut, min syster också. Föräldrarna är i stugan med några gäster. Känns skönt att jag sitter inlåst hemma själv. Har ju inga nycklar jag kan stänga dörren med. fan. 

 

Av Sihena - 6 juni 2011 10:28

Kul att min bror kom in i min systers rum (där jag satt) och slängde in pengar och sa "ta dom, jag behöver inte dom" .. hahha, snäll han är! Jag som behövde dom nu till klänningen jag köpte! TACKAR! :D  Hoppas han inte ångrar sig snart bara.

 


'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards