Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Sihena - 3 juni 2011 18:56

Hejsan svejsan. Steg precis in i huset.  Har varit ute hela dagen och solade och ätit vattenmelon och blåbär (mat och massa annat gott då också). Aja, det var ingen vacker syn och heller ingen vacker känsla när jag då steg in i huset, helt j*vla solbränd på halva kroppen typ, omg. Svider gör det ju också. Men aja, ger man sig in i leken, får man leken tåla. Eller vad man nu säger. Jag vill ju vara brun.

Aja, fick bränna på benen, armarna och ryggen. (även fast jag försökte sola magen hela tiden) Men äntligen kommer jag få lite färg på benen och ryggen, får aldrig färg där typ. Alltid armarna som får mest och magen. Fråga inte varför jag just solade magen då, haha. Cuz i don't know.


dagens:

(mittbena första gången ute, men hade konstig vinkel så det ser ut som om halva huvet är större än andra. men så är det icke)

       inte alls solbränd.

likadant är det vid halsen och benen. Armarna är mest bruna, eftersom jag smörjade dom med solkräm innan, men jag gjorde det mest för att det luktade gott, tänkte inte på att min kropp skulle bli solbränd senare.. :(

update : mina armar luktar fortfarande asgott! :')

Av Sihena - 3 juni 2011 10:56

statistiken har höjt, ville bara säga heeeeeeeeeeeeeej till dom nya läsarna! :)

____________________________________________________


  outfit för typ 100000 år sen, men glömt uppdatera, inte den bästa bilden. MEN JAPP :D

Av Sihena - 3 juni 2011 08:00

bästa ever att min syster kommer med en stor chai latte till mig. MUMS!

 

haha bästa huvet ever.


'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards