Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Sihena - 7 juni 2011 20:18

Idag var jag i stugan hela dagen. eller.. halva faktiskt, stack inte till skolan eftersom jag inte mådde så bra. Min syster smittade mig med någon hosta och förkyldning. anyway, vi grillade idag igen. som vi alltid gör i stugan haha. asgott! iaf, hade med mig datorn i stugan. vi har fixat internet och allting där, har blivit som ett riktigt hem nu! :) Så fik jag ett sms om att vissa saker hade kommit från hm. cykla snabbt hem, sen gick jag ner och skulle hämta ut dom. men såklart var det en annan som jobbade där, så hon bara "tyvärr, du måste ha din mammas leg."

OH! Så det sket sig, får ta ut det imorgon. Imorgon ska vi på student fest i lomma. roligtroligt. Vet bara ikke vad jag ska ha på mig.

Förresten, har ni sett hur jäkla äcklig Megan Fox har blivit?Hennes diet har förstört henne helt o hållet.  Har sett dessa bilderna för ett bra tag sen (nedan) men jag kom på att blogga om det idag.


Förrut :

   


Nu:

     

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards