Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Sihena - 26 juni 2011 12:15

Ja svarar på en kommentar via inlägg, eftersom jag inte hittade vart man svarade via h*n's hemsida. Så får göra det här. :)

 

Svar: Just den ansiktsmasken jag hade skrivit på det inlägget du kommenterade på, funkade tyvärr inte på min hud. Men man har lika hudtyper så det funkar säkert på någons. Därimot hittade jag en annan ansiktsmask på en tjejtidning, där det stod att man skulle blanda varmt vatten och havregryn (vattnet behöver inte vara kokande alltså) .. så blandar ihop dom, så låter man det svalna lite och sätter på huden direkt efteråt.

Just den funkade faktiskt! Sen har jag hört från en kompis att om man tar citronsyran på huden,  så kommer de försvinna efter ett tag.

Så dom två typerna finns det, som funkar. Alltså de jag testat på ännu.

Ha det bra!

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards