Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Sihena - 20 juni 2011 19:58

  amina och jag.


haha.

Av Sihena - 20 juni 2011 19:50

  Så stört det varit idag :( Skulle träffa rina, men vi hann aldrig bestämma tid & plats o.s.v så skulle jag iväg och fixa en sak, sen när jag kom tbx var hon utloggad, försökte ringa henne men min ck hade gått ut, plus att jag inte hade pengar igår (eftersom jag försökte ringa ebba hela dan igår, och så kom hon kärringen "abonnenten du söker kan inte kopplas fram" blablabla, så det tog asmycket pengar -.-) Sen ringde ebba idag minst 10 gånger (typ hehe) och jag hade mobilen i ittas rum, så jag har int hört någonting alls. 

det första jag ska göra imorgon, är att köpa ett nytt påfyllningskort. :(

ASGRYM INFO. klaga inte.

-

Av Sihena - 20 juni 2011 16:21

Hejsan kära läsare. (hej sihena i framtiden)

btw, hoppas inte bloggplatsen stänger ner, snääääääääääääälla! :D

lol, anyway, igår var jag med renara skit roligt och trevligt, vi skulle igentligen ner till cement, men vi orkade inte så vi stannade vid vv, för vi orkade inte gå mer. Sen satt vi där och käka gifflar, sen efter ett tag kom det sånna killar med en äggkartong, och så frågade vad dom skulle göra, så sa dom att dom skulle ägga skolan? hahah, och dom var sånna småbarn. hahah. Men sen hade dom inget liv så dom jagade oss med ägg, haha, dom missade hela tiden som tur, sen kom dett ett ägg framför mig och den hann aldrig spräckas så renara skrek  att jag skulle ta upp den (medans vi sprang för livet) , hahah så jag gjorde det, sen sprang vi dit vid simon, och så kom han ut och skulle gå emot dom killarna haha, men dom gömde sig dom jävlarna. Sen påväg hem så kom dom igen och jagade oss, så vi sprang vid exan och allt, medans det regnade, fyfan. Så jagade dom oss med cyklar -.- och vi ville inte få ägg på oss, så jag hittade en gård så gick vi in där och satt oss på en uteplats och gömde oss, väntade där i typ en halvtimme, sen stack vi. sån tur att dom inte hittade oss alltså. Sen stack jag hem eftersom det regnade.


_____________

Nu, så hjälper jag mamma med maten, vi gör pasta sallad (med kyklingfile) med mangosås (AAASGOD!!) Och sen gör vi även potatis med kött. Sen hallonmousse och majskolvar till "efterrätt".. typ. hahah.ÄLSKAR PASTASALLAD FÖR ER SOM VILLE VETA!

nej nu ska jag dra och äta mig, puss <--- lol

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards