Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Sihena - 23 juni 2011 18:54

Hejsan, har inte orkat uppdatera som ni kaaanske märkt. Men hur som helst, igår stack jag o syster till hbg, där vi shoppade och fikade på espresso house. Sen kom pappa, ylli o rina oh hämtade oss, sen åt vi glass på pistachia. Efter det så stack vi till stugan och så, vi spelade kort. haha, rooligt. Sen fick jag ett skit fint halsband från rina och deras familj, asfint! :'D

Just nu, så väntar jag på lilla fisen (lollo) sen så drar jag till henne.

Imorgon är det midsommar (om jag inte har fel).. så glad midsoooommar!

  fråga inte varför jag tyckte det här hade med midsommar o göra, men det är GOTT!  :'D

 

    Har glömt visa vad jag fick i mitt andra paket från hm, då kom ett par shorts, en blust (glömt fotta hur den ser ut längre upp), en stickad kofta och ett halsband.

Igår fick jag andra paketet, men hämtade ut det idag. Då kom min maxiklänning (fick helt fel storlek, än vad jag hade beställt, ska ringa och klaga :@) , ett linne med skit grymt tryck, likadana short som dom vita, men med mindre storlek.

h.s.m så visar jag någon gång i framtiden, köpte också ett skit fint slappt linne från jc (äääälskar färgen) ... igår.

men nu ska jag dra, ha det fint

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards