Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Sihena - 10 juni 2011 23:11

Hejsan hoppsan. Idag var det nämligen en till studentfest, men den här gången i landskrona! :) Först var jag o träffade söta sharara (eller sherry, som vår tränare kallar henne för haha) Sen fottade jag där, så ni som ville ha bilderna, det är bara att säga till! För jag kan bara säga att bilderna blev riktigt bra! *thihih*

anyway, sen kom jag hem, tog på mig ( kunde fuck inte bestämma mig, för antigen var en klänning för lång, för kort eller för konstig) så jag valde en samma modell, men lite annorluna färg, som jag hade på trendes också. Det var verkligen roligt på festen!

Grattis ännu en gång Dorontina! ♥ och till shararas syster, aminas syskon, senjas bror, amelas bror o.s.v ... stoort grattis! :)

anyway, lägger upp lite bilder också! ofc :') ..men i nästa inlägg, eftersom dom håller på o överföras ;)


sneekpeek ;)

   jag och fina rina :)   söta dorontina! :)


Av Sihena - 10 juni 2011 13:35

Hejsan, det var skola idag. astråkigt, eftersom vi kollade på film hela dagen lång. Olika filmer på olika lektioner dessutom, så lite svårt man blandade ihop ibland.

Idag är det iallafall studentdag i la. Ska ut med sharara snart, ska fota hennes syster också! :) Sen efter det, ska jag hem, fixa mig , och sen ska jag vidare till en student fest där jag träffar på söta rina! :') Ska försöka komma ihåg kameran, så vi tar några nya bilder också! Men nu ska jag dra, ska köpa en sån studentnalle till min vän. byebye.

  -mittbena.

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards