Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Sihena - 19 juni 2011 15:25

Nu drar jag ut med renara, och ebba kommer antagligen senare!

-

Av Sihena - 19 juni 2011 13:12

Hejsan bloggen, har inte orkat uppdatera om vad som hänt senaste tiden, man har bl.a varit hos abetare med rina, fikat med shkurte, varit i hbg, varit på 3/4 (?) studentfester och träffat andra som jag inte träffat på evigheter.

____________________________________

Just nu sitter jag mätt och belåten.

Lyssnar på musik och väntar på att renara jävlen ska vakna upp

någon gång. haha.

Vet ni vad jag åt till frukost?

-jo, pannkaka med färska jodgubbar från stugan!

Äntligen är de helt mogna, pappa plockade hem en hel bunke med

jordgubbar igår (sån stor bunke man använder till ex. och göra pite o.s.v.)

Sedan var körsbären också färdiga, så jag är helt mätt nu efter ätit bär och pannkaka. mums.

 


'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards