Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Sihena - 12 juni 2011 16:41

Hejsan, kom precis hem efter en trevlig och härlig dag på cement med laget! :D

Tänkte först bara berätta att igår räddade jag livet på en myra. Schysst va? För först så rörde den sig inte, och den hade inget framben, skit synd. Så först försökte jag röra den på bakdelen så den flyttar sig, men det gjorde den inte, så tog jag en annan myra från marken (eller golvet, vad heter det nu Rina? ;)

Men den myran bara gick över den skadade myran, alltså den gick PÅ den. skit synd haha, sen gjorde jag ngt så den började gå, fan vad glad jag blev! :'D

bevis på djurvän, eller? ;)


____________________________________________________


Idag, så var hela laget somsagt samlade, eller nästan iaf. Hälften av

laget kom inte, dom kunde nog inte.Först så stack jag till selma, eftersom sharara sa att vi skulle till zeinabs stuga, men sen sa heba att vi skulle till cement, så jag stack till sharara så stack vi till cement, men hon försov sig,  hon vakna typ 10 minuter innan vi skulle dit,haha,  och det tar typ 20 min och cykla till cement. (iaf för mig xd)

anyway, vi kom lite sent, men skit i det. Sen glömde jag handduk, så jag badade

inte alls idag, även fast dom tjejerna ville får mig att hoppa in, ;/

Men ville så gärna, men next time ;)

Anyway, så grillade vi korv och marshmallows, sen drack vi alkoholfri cider om ni vet vilka jag menar? a, sen åt vi godis o sånt också.

Det var väldigt trevligt :)

aja, sen stack vi hem när det började bli kallt, cyklade hem med sharara och egzona :)


Nu ska jag dra, vi hörs och så. :)


 

snabb spegelbild. :|

Av Sihena - 12 juni 2011 00:34

Hejsan, ni kanske kommer ihåg när jag skrev ett inlägg och den shoppingbagen på hm, shoponline som blev fel? nja, det var ungefär 2 dagar sen? Anyway, och nu är kläderna påväg, och som jag sa så fanns det ingen 34/36 a kvar på shortsen, och jag råkade ta bort den, så det fanns bara 38 kvar. Men ÄNDÅ så klickade jag hem dom. Shortsen är så jäkla fina. :') Och såg att dom är påväg hem, så jag hämtar mina kläder närsom helst om kanske 2-3 dagar, i wish! :D

Men tänkte först höra ifall någon vill köpa dom vita shortsen? Dom kostar 75 kr (rea) på nätet, men sedan kostar det 40kr för frakten också, så det blir 115 kr sammanlagt, så jag hade tänkt mig runt 75/80kr för dom, alltså rätt billigt om man gämför, eftersom ni inte behöver betala frakt. Men, japp. Tänkte somsagt bara höra, ifall det finns någon intresserad, innan jag lämnar tillbaka dom! :)

Dom är som ni säkert förstår aldrig använda, eftersom jag inte ens fått hem dom ännu! Men jaopp

 

Visst är dom alldeles FÖR söta? :)

men, stora för mig, :(

Storlek : 38

Pris : 80kr

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards