Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Sihena - 24 juni 2011 23:46

  heeeello! ÄNTLIGEN, har jag köpt en maxiklänning i rätt storlek. Typ.

Seriöst, skit jobbigt o vara lång, när det gäller att köpa långklänningar,alla är ju så jävla korta? Man måste köpa XXXXXL för att längden ska bli rätt typ. Nej, inte direkt, men you got it? Så jag blev glad att min syster var så söt och la in en mörkblå i den sista rätta stoleken. Så vi tog en runda efter det, så jag bjöd henne på food. Vi tog vars en meny 11, och blev asmätta. Sen stack vi hemåt. Ingenting mer från klänning-historien.. (?)

_______

var ju med lollo igår, men shkurte kom också så vi två stack till lollo. Vi gjorde inget speciellt, satt ute på trädgården och åt doppade jordgubbar i choklad och grädde. Senare stack vi iväg mot havet och dom bärde upp mina ben, hahah, sen så följde vi shkurte hem efter ett litet tag. Efter det gick jag o lollo hem till henne, sen stack vi till mig. Hade det treevligt & ruuligt :'D

Sen kollade vi på några avsnitt från "älska mig" - tack till linnea som tipsade :')

Skit bra film, så ni borde kolla den!

Nu ska jag dra iväg. byyyyye.

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards