Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Sihena - 18 juni 2011 23:59

Hejsan, kom hem från en fest för ca 1 timme sen, men det har gått skit snabbt så vi säger 5 min ist ;d. Aja, festen var skit rolig och det var super trevlig. Fast asroligt folk där och så. Men eftersom jag var bland de yngsta där.. fanns 4 yngre än mig, men annars var jag yngst, så jag hade ingen lust och dansa med dom äldre.. dom var runt 18-20 typ? :p (men sharara är 15/16)  Men det var awesome ändå :D

Sen gick vi hem, och sharara följde mig hem hela vägen, taaack! :'D

Sen hade itta sagt till pappa att komma och hämta mig, så han stack till hbgvägen för att hämta mig, haha men jag var redan hemma.. nördig syster man har.

btw, kom på en sak jag berättade till sharara på vägen hem. Efter sommarlovet, så har vi 2 veckor på oss, sen ska vi ha match direkt! Men jag kommer inte komma in i laget (kanske bara som reserv).. eftersom jag är bland dom nyaste, även fast dom säger att jag är skit bra, så känner jag själv att jag är inte SÅ bra för att spela en match. :D  

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards