Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Sihena - 30 juni 2011 19:34

.. det är att jag tog årets första dopp igår. Känner mig tidig ju..  

  Bild från NL/E.

Av Sihena - 30 juni 2011 19:08

tjena. Kunde inte uppdatera igår, helt fullt upp. Igår var jag på lil-olas med en tjej från helsingborg, sen efter lilolas så gick vi till cement var där ett tag och åt glass samtidigt. Sedan kom pappa, ylli o egzon o hämtade oss, sen stack vi till stugan och åt tacos (skitgott) Sen efter det så spelade vi kort o så, sedan kom ylli o egzon och spelade med oss (och jag vann typ .. heheh) Sen stack vi hemåt runt 10-tiden. Sen kollade vi på en film (bridesmaids) och sen somnade jag. Så jag vet inte riktigt vad dom gjorde sen. Anyway, när jag vaknade idag så bestämde vi oss för att åka båt till ven. Det var riktigt roligt alltså. Vi grillade och badade och handlade och allt möjligt man kan göra på en öde ö. hahha. Vi var alltså på ven med alexandra o olivia också. Btw, när vi grillade så såg jag att tändaren var slut, så vi hade ingen hahah, helt hjälplöst, sen kom räddaren i nöden. En rkt snäll familj som lånade deras tändare till oss, dessutom så fick dom vänta i typ 15 min med deras cyklar eftersom det tog skit lång tid o tänkte grillen. Sen så grillade vi somsagt. Sen efter det så hyrde vi tandem cyklar och cyklade. Jag och nella fick dessutom rama olivia på våran tandem (UPP FÖR EN UPPFÖRS  BACKE) skit jobbigt, men sen efter uppförsbacken var det nedförs (10 grader) så vi fick asmycket fart, dessutom att vi cyklade snabbt för att få mer fart, så i mitten av backen så fick vi bromsa för det var alldeles för mke fart, och jag var den som styrde så det gick ju som det gick. Men det var super roligt iaf. Sen på båten tillbaka hem.. behöver jag inte berätta om. hahahah. Sen efter det stack vi till cg och bjöd jag tjejerna på popcorn och energidricka, så nu sitter vi hemma o kollar tv. Taken laddar för fullt sen kollar vi på den. (har sett den typ 0496504386 gånger, men den är döttsgrym! Och dom andra har inte sett den, så varför inte liksom? )


Nu blev det här inlägget väldigt lång, så jag slutar skriva nu. Hejdå.

Har ni föresten sett adriana lima utan smink? HELT JÄVLA SJUKT.

   

Så jäkla ful. Hur mycket folk redigerar och sminkar sig för att se fina ut.

Hon är skit söt med smink. Men blev fan nästan rädd när jag såg den osminkade bilden..

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards