Alla inlägg den 5 juni 2011

-

Av Sihena - 5 juni 2011 22:50

wops, jag råkade beställa lite mer kläder från hm. Smycken, och en maxklänning. :') Undra vad mamma säger när hon kommer hem. (a) thihihi. :)

Aja, har lärt mig att beställa kläder nu iaf, för förrut visste jag nte vad man skulle göra, fattar inte allt de där med att betala och sånt skit. Men NU vet jag! :D

Hörde föresten att Simon vann bb. Inte för att jag brukar kolla (skit nödigt med sånna "filmer" ju -.-) .. för er som ville veta!


btw, jag har beställt en klänning och ett par shorts (men dom kommer vecka 25.)

En blus, en stickad tröja och smycken, o dom kommer vecka 24!

kul info. va? ;)

  haha dör av denna bilden. Jag var fan inte ens berädd.. men okej.

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards