Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Sihena - 28 mars 2012 23:04

       

 

 

 

   


hahha, och dessa var ju inte alls sååå annorlunda. Ni skulle bara ha sett resten. Dom var lite väl.. vet lixom aldrig vart dom kommer hamna, så på mitt skrivbord hänger de finare än här på bloggen! thehhe.

Påtal om söta bilder.. jag har en vana att när jag har andra mobiler i min hand, så tar jag ju "skit söta" bilder.. 

hahaha, så deras mobiler är bombade av "oseriösa" bilder på mig. Räknade faktiskt en gång på ajlas mobil.

knappt 1/3 var "seriösa" .. resten var sånna här.. eller inte ens det, om inte de var värre alltså.

Av Sihena - 28 mars 2012 17:58

 

     

Rolig skoldag idag. Dock börjar jag bli sjuk , hostar och sånt (tack för smittningen sarush)

Sista lektionen hade vi V3, Fördjupande i Engelska. Men snackade mest med Lina. 

Sen så var det äggning som gällde. Sara fyller 16 idag. Glömde dock ägg, så de andra äggade henne.

hahahah, sen i slutet fyllde jag och dz våra händer med senap (som shkurte hade med sig, smartisen!!) och sedan smashade henne i hvet och kletade runt den över allt. hahahah. orkar inte att vi är så äckliga, men ändå. 

Smashen lät ju också skit mycket när jag gjorde det (nog för att hennes huvud var torrt när jag smasha henne, eftersom jag var den första som gjorde det) men tog inte i mycket, hade fan bara varit synd annars. 

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards