Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Sihena - 17 mars 2012 20:50


Har precis gått runder i min syrrrrrras (MINA OCKSÅ, MHEHEHE) nya jc skor. Som förövrigt är dödligt snygga!

Dom är väldigt lätta att gå i faktiskt, och as bekväma!

Så nu tar jag en lite break (lolzzzzz) och ska kolla tv, med en god faceeemask på.. och nej, jag har inte smakat på den, varv att jag vet att den är god. Den luktar bara asgott! bjushigtmgr

 

FINA SKORRRR VAAAAAAAA?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

Av Sihena - 17 mars 2012 18:43

Köpte ett par byxor, två tröjor. Sedan lite annat fint till mamma och till min kusin, heheh. 

Kan aldrig sluta handla saker till min kusin, hon är yngre, mindre och smalare då också än mig, 

och då kan jag hitta skit söta saker till henne storlek på b.avdelningen Och då kan jag ju inte låta dom vaaaara :(

Btw, under påsklovet ska vi till LOOOOOOOOOODON. härligt!

     

heheeeeeee, vill klippa mitt hårrrrrrrrrr.. helt kort!

 Påtal om hår.. jag klippte mig 3-4 cm kortare igår. Vågade inte kapa mer :(

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards