Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Sihena - 20 mars 2012 21:27

Okej, äntligen är den ute! Min favorit boy, med min favorit låt och favorit video. OHH.. blir så jävla glad!

ÄLSKAR HAN/HANS LÅT! MÅ HAN BLI VÄRLDS BÄST - VILKET HAN FÖRTJÄNAR! (inom musikbranschen då)

Av Sihena - 20 mars 2012 20:31

...även fast den har blivt så torr nu när både jenny, jamilla och sibel har åkt ut. Mina favorit flickor ju :( Anyway, igår - Skola först, sen träffade jag Sara. Därefter tränade jag, riktigt hårt pass kan jag säga! 1,5 timme konditionspass, sedan 1,2 timmar styrke. Härligt att komma hem sen och inse hur mycket man faktiskt kämpade, haha!

Idag - skola, sista delen i nationella kemi. Gick iaf bra! Sedan stack jag till stan med dzeneta. Tog en fika på 261, kladdis och chailatte (såklart). Sedan fick jag skynda mig hem eftersom vi glömde bort tiden, när vi trodde klockan var 20 i, var den 20 över ist haha. Så jag skynda mig hem och sedan ner till gymmet.  Vi körde väldigt hårt jag och amina idag också faktiskt. 1,4 timmar kondition (cykel, rodd, löpning och crosstrainer.. blir en typ triathlon, minus simning, fast fyra haha. Vi tog ju inte alls en enda break, då det blir ju typ så)  Och jag var ju inte alls röd.. eller? haha, kämpade ändå, var typ rödast av alla på hela gymmet. wooho. Sen som vanligt 1 timme styrke. 


Nu ska jag kolla färdigt top model, och sedan försöka plugga. Ha det!
   




'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards