Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Sihena - 22 mars 2012 20:51

JAoooooooooooooooooo. Just nu? Sittin' on the toilettttttttt. hehe, närå. Sitter i vardagsrummet, ska strax öva på pianot sedan plugga spanska faktiskt. Idag var det en riktigt rolig skoldag! Igår var jag och Sara hos rektorn angående avslutningsfesten.. så vi fixade färdigt det och fick med oss 90% av alla 9or om tyckte samma som vi, vilket är awesome! Vi ska ha bal (och middag) istället för bara middag. RULIGTTTTTTT! Sen fixade vi vår klasströja också, helt sena och sånt, men sånt som händer om man går i en sån klass som jag gör. Hade dans idag också, trevelans. Annars har den ju varit allmänt rolig som alltid, sen efter skolan stack jag till Ajlushki och vi drack kaffe och fikade typ. Myyysigt och roligt faktiskt! Sen kom jag hem, och stack därefter direkt till Helsingborg. Nu är jag hemmmmmmmma. 


GUESSSSSS WHAT LADYYYYYYS?!?!?!?!?!? JAAAAAG SKAU ÅKAAAAAAAAHHHHHHHH TILLLLLLLL LONDISHHHHHHHHH,

MED MIN STOREBROR. fIFAN VAD HÄRLIGT! Bekräftade bokningen för sisådär 2 minuter sedan, 

 

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards