Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Sihena - 23 mars 2012 16:52

hahah ibland är jag helt mobbish alltså. Nämen, allt från att varit super hyper glad att jag skrikit ut vid exan (ett fett stort öken-fält) Till att skämmas riktigt mycket (fick gå med luvan över huvet för att ingen skulle se mig) .. hahha, råkade säga någonting till sara och dzeneta, och jag märkte inte att jag pratade högt, men tydligen gjorde jag det, och sen helt plötsligt så står ca 10 män och kollar/lyssnar... hahaha. Nu undrar ni säkert vad jag sa? heheeeeeeeeeeeeee. *pokerface*

Näh. nu ska vi fixa till biljetterna, skriva ut de eller vad man skulle göra och någotning med resan, sen så ska jag dra till Ajla, där vi alla tjejer ska träffas. Eller ja, sara och sama kanske inte kommer, men still vi blir ett gäng där iaf. Roligt!

 


ÄR HELT JÄVLA ÖVER SPEEEEEEEDAD.. ÅKER TILL LONDON OM EN VECKA. WOOOOOOOOOOOOPWOP.

MED BARA MIN BROR.

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards