Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Sihena - 4 mars 2012 18:43

Okej, igår.. först var jag ute lite med lil-girl. Gick ner till slottscafet, och ni tror int det kommer en gammal kvinnlig fullis framför oss och bajsar... eller ja, framför och framför.. men "bakom" trädet vid oss. NASTYYYYYY. Sen var det en annan gammal kvinna som försökte ge oss några tabletter typ. Men okej???????? Hon frågade om vi ville ha de, eftersom hon precis hade köpt de och inte gillade de, och räckte fram hela paketet till oss.. men såklart gick vi bara därifrån. freaaaky. Sen var det någonting konstigt med någon annan äldre kvinna..men sen fikade vi lite och sen gick jag upp, och lollo ringde och frågade ifall jag ville sova hos hennes syster. Och eftersom vi ändå skulle träffas så gjorde jag ju det. Väldigt mysigt och roligt faktiskt! Dock lite läskigt när vi var vid hemmakväll och en propp full bil med personer som var 25+ förföljde oss.. pissade på mig. De stannade först vid oss, vevade ner rutan och började le så jävla stort och sedan sa någonting.. och jag bara "ehh lollo, vem fan är dom?" sen så körde de sakta efter oss.. tror att de ville skrämma oss.. och dom lyckades! hahah. sen gick vi då hem till lollos systers lägenhet, och kollade en film o dummade oss. Sen vid midnatt var vi tvungna och gå ut med världens finaste Kia (hennes systers hund, som är fett fin)... o.s.v det var iaf roligt, mysigt. 

 

biff och sånt..

Av Sihena - 4 mars 2012 15:07

berättar förresten mer om igår senare. Ha det!

  tog snabbt en bild också... NÄ nu måste jag skynda mig. HÄÄÄJDÖÖÖ.

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards