Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Sihena - 2 mars 2012 21:45


Tre nya krämer! Tack Secuvie!

 
Av Sihena - 2 mars 2012 20:39

today hade vi skola som vanligt. Rätt rolig skoldag faktiskt! Efter skolan fikade jag med en vän, sen stack jag till stan med shkurte. Där blev vi (eller ja hon) intervjuade av tidningen. För när kvinnan som intervjuade oss, berättade att hon skulle ta bild på oss, så bad jag henne styka allt jag sa, för jag inte ville vara med. För hon sa att man var tvungen att ta bild om man skulle säga sitt ord.. jahapppp. hejdå då! 

Ja, sen efter det stack vi och solade. Fick linje direkt, även fast jag bara tog 5 min stående. HELT SKÄMMIGT VAR DET FÖRRESTEEEEEN! hahah dog. 

Sen stack jag hem, bytte om och stack till gymmet med amina och shkurte. Fast shkurte stack hem efter ett tag för hon fick sånt anfall, tyckte skit synd om henne! HOPPAS DU MÅR BÄTTRE NU! (om du läser det här, theheh)

Nu är jag iaf hemma efter att varit på gymmet med några skit konstiga människor.. hahahah bölar. 

 

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards