Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Sihena - 21 mars 2012 16:18

Namn: Sihena
Ålder: 16.. om 2 månader (och ja, jag känner mig liten som 15, känns som om det är så last year, haha även fast det var det men ändå)

Ursprung: Född i Sverige, med annars Kosovo ♥
Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina vänner & fam. 
Vad gjorde du kl 08 imorse:  Stod nog vid mitt skåp i skolan.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Startade om min favorit låt, hahah..
Det sista du sa högt: Suck on that, till simon, lejla, fatma och zilan. hahah.(eftersom jag hade rätt om en sak, medans alla de 4 var emot och trodde tvärt om, i feel smart) Eller när jag sa, love life, fast det var ju inte riktigt högt. Men alltså fan vad man blir så glad när det är fint väder. Somsagt - LOVE LIFE
Det senaste någon sa till dig: A po don buk? (=want some food?) 
Vad har du druckit idag: Vatten och kaffecola, HAHAHHA ja, det var faktiskt skit äckligt så burken fick slängas så snabbt jag köpte den.
Vad var det senaste du åt: Salmiak- créme.
Vad var det senaste du köpte: Godis och läsk, efter skolan.
 

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards