Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Sihena - 9 mars 2012 15:41

Okej.. igår. Skrev ingenting då,  så passar på och berätta snabbt. 

Även fast det inte hände så mycket. Skola -> röntga hjärnan-> handla presenter ->äta tårta ("firade" typ kvinnodagen, som man alltid gör i ks) -> gym-pass ->plugg

Kan berätta att röntgen-salen var fett med läskig. Det "hoppade" och lät fet mycket inne i den maskinen. Och jag visste inte vad som hände eftersom jag skulle ha mina ögon stängda, och samtidigt hålla en huvudposition hela tiden och inte svälja, äta eller göra någonting annat. Läskigt var det faktiskt!


Idag, är det freeeeedag, som ni förövrigt säkert redan vet! 

Skola som vanligt, sen stannade kvar lite efter skolan med sara, bettina och emely. Dom skulle göra en sminkning på mig! hehe. 

Nu- förbeder mig inför imorgon. PAAAARTY!

Först blir det ett svenskt-bröllop, som förövrigt kommer vara roligt och se hur de firar det, eftersom jag aldrig varit på svenskt bröllop förut. Sedan så ska jag på en albansk fest! Treeevligt! :D

   


       

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards