Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Sihena - 7 mars 2012 21:01

Lol, alltid när det är tid för att plugga, så pluggar jag tills att det känns väldigt enkelt. 

Eller tills jag har lärt mig typ 80% och då så får jag ALLTID kick i kroppen, och vill fixa mig. NÄR KLOCKAN ÄR 9, OCH DET ÄR SKOLA IMORGON! Vem gör så om inte jag? Nä men, det ger en fördel också, jag har hittat en fin party-outfit! WOOHO. Typ ett sammetslinne (har både linne och klänning nu)  med djup uringad rygg, ett par svarta byxor, m.blå klackskor, uppsatt hår och sedan en riktigt fin rosa/röd/mörk färg på läpparna(man ser inte ens att jag har läppstift på bilderna.. fet webb-kamera jag har alltså)! Hittade faktiskt det här läppstiftet helt random i mitt rum, AND I LOOOOOVE IT!

   

              

SMAJLLLGROPPPPPPPPPPPPPPPPAR.    

Av Sihena - 7 mars 2012 19:50

feta regler var det också ja........  

Av Sihena - 7 mars 2012 17:01

Hejsan, berättar kort om igår, eftersom jag inte skrivit någonting än. Jo, var först i skolan, sen åt kebab med sara, sen dummade vi oss hela vägen hem (jag, anila och sara). haha, sen det skämmigaste hände vid gymmet. hahah bölar, sen tränade jag med amina och dzenta, sen var vi utanför gymmet ett tag med dz, och då hände exakt samma sak. hahah, varför alltid osssssssssss? 

Iaf, nu är jag hemma. Ska strax plugga inför matte-provet vi har imorgon. Har ni förresten sett videon på youtube om Kony? Har ni säkert.. men för de som inte har gjort det, så får ni söka på Kony 2012, och kolla på den videon! Verkligen!!!!!!


Btw.. såklart när jag skulle visa dagens outfit lite snabbt.. så råkade jag tappa alla jävla chokladdoppade hallon på soffan. DUDEEEEEEE... Och jag råkade klicka på foto-knappen precis när de ramlade typ.. hejhopp.-



 


lol, ^


   


torka torka toooooooorkaaaaaa.. nämen den blev ju inte alls röd eller så.. 



   

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards