Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Sihena - 24 maj 2012 00:00

Oh just det, tog årets första dopp igår också. Fast det kanske vissa av er förstod, men för er som inte visste.. så vet ni det nu! Vi hade riktigt fett vattenkrig idag också. Men nu med flaskor och ballonge. uffffffffff, så dödligt. Mot slutet så delades vi slumpvis i grupper. Alla i min "grupp" gav upp för de var trötta, så den tredje gruppen kommer mot mig från olika håll, och jag står själv mot 3 stycken, jag dödaaade och sen sprang de iväg.. tills jag jagade en av dom, och ser ser jag filip jaga mig. ufffffffffffffffffff, fick en daskande ballong på ryggen, precis vid entren, sved som fan. Den andra missade han och den kom in på skolan. Så jag sprang ifrån för att försöka komma undan från skit, hahah och jag lyckades. wopwop. Så skoldagen har varit riktigt fet. Fick sitta ute och plugga på V3:en av Pär, fett schysst. Torkade ju så också, lol- Sen stack vi till netto med filo för och handla, sen tillbaka till skolan och "fikade" sen så stack vi hem. Därefter träffade jag mina tjejer, hade skit kul, tills saras kusins hus brann så vi stack dit, Sara skjussa ajlushka och jag fick springa. Tur att jag såg baric och ahmad, för när jag började bli trött så kom dom förbi och skjussade mig dit. FETT SNÄLLA! jao.

                                                     

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards